طارمی صعود پورتو را دنبال کرد

کونسسائو سرمربی پورتو به دلیل رفتار غیرورزشی در آن بازی نه چندان مهم از زمین اخراج شد و بیست و یکمین کارت قرمز خود را در دوران مربیگری خود دریافت کرد که آمار عجیبی برای موفقیت این مربی است!



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال پورتو که در دور سوم جام حذفی پرتغال با 6 گل تیم دسته سومی آنادیا را شکست داده بود، موفق شد یک پیروزی پرگل دیگر در دیدار مقابل این تیم لیگ کسب کند.


سرویس خبر شماره: 1852612
18 نوامبر 1401 ساعت 02:54 |
441 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پورتو که برخلاف لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر پرتغال، مهدی طارمی را در ترکیب نداشت، از ساعت 00:15 امروز چهارشنبه (به وقت ایران) دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران که مقابل مفرا برگزار شد.

ستاره ایرانی پورتو که در این فصل در تمامی دیدارهای لیگ برتر پرتغال حضور ثابتی در ترکیب تیمش داشته و در 12 بازی 6 گل به ثمر رسانده و در 5 بازی لیگ برتر قهرمان اروپا نیز 5 گل به ثمر رسانده است، برای این تیم استراحت کرد. دومین بازی متوالی جام حذفی. این کار را کرد و تا آخر نیمکت نشین شد.

ایوان مارکانو، استفان اوستاکیو و گالنو در شب پیروزی 3-0 پورتو مقابل مافرا گلزنی کردند تا یاران طارمی با دومین برد متوالی خود در جام حذفی راهی مرحله حذفی شود.

پورتو در شبی که مهاجم ایرانی اش روی نیمکت نشسته بود مقابل مافرا پیروز شد.

طارمی صعود پورتو را دنبال کرد