طارمی منتظر طلسم در قطر است (تصویر)

طارمی که یکی از امیدهای کی روش برای درخشش در قطر است، در آخرین بازی باشگاهی خود برای پورتو مقابل بوآویستا موفق به گلزنی و پاس گل نشد اما حالا خود را برای افتتاحیه جام جهانی مقابل انگلیس آماده می کند تا دوباره مقابل حریفش گلزنی کند. باز کنید و تجربه جدیدی کسب کنید.


سرویس خبر شماره: 1854167
27 نوامبر 1401 در 22:34
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستاره هجومی تیم ملی ایران امید زیادی به زدن اولین گل خود در جام جهانی دارد.

طارمی منتظر طلسم در قطر است (تصویر)

مهاجم تیم ایران اگرچه در مسابقات مقدماتی جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، بازی‌های تدارکاتی و … برای تیم ملی گل‌هایی به ثمر رسانده است و همچنین دروازه حریفان را با پورتو، ریو آوه باز کرده است. ، الغرافه و پرسپولیس در تمام لیگ ها و جام حذفی از سه کشور مختلف و حتی با انجام این کار در سوپرجام، او هنوز گلزنی در جام جهانی را در کارنامه اش نمی بیند و حالا برای رسیدن به آن تلاش می کند.

مهاجمی که آخرین گل داخلی خود را در بازی حساس تدارکاتی مقابل اروگوئه به ثمر رساند، امیدوار است حداقل یک بار در سه بازی بعدی تیم ایرانی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا به آن تجربه مهم دست یابد و در خط حمله موثر باشد.

طارمی طی روزهای گذشته در تمرین تیم ملی در قطر با انگیزه ظاهر شد و با روحیه بالا در کنار سایر ملی پوشان کار می کند و امید زیادی به گلزنی در جام جهانی 2022 دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی در 7 سال گذشته تجربه گلزنی در تمامی رقابت ها با تیم های باشگاهی و ملی را به دست آورده و حتی در دو لیگ ایران و پرتغال به آقای گل رسیده است اما در این بین فقط جهانی بود. جام، این ستاره فوتبال ایران موفق به گلزنی نشد و سه بازی را بدون باز کردن دروازه حریف به پایان رساند.