طاووس فارل امید زیادی به کانر بردلی جواهر لیورپول دارد

این می تواند برادلی را امیدوار کند که راه آنها را دنبال کند، و این بازیکن 19 ساله از تجربه بین المللی مکرر همراه با یک کمپین سازنده بازی های منظم در بولتون بهره می برد، جایی که او با 12 گل از 43 بازی به میدان رفت. (ترانسفرمارکت).

او در روزهای اخیر دو بازی ابتدایی خود در مقدماتی یورو 2024 را مقابل سن مارینو و فنلاند انجام داد و هموطنش بیلی پیکوک فارل امید زیادی به نوجوان قرمز دارد.

ترنت چندین سال است که موقعیت دفاع راست را از بین برده است، در حالی که قرمزها یک مدافع جوان دیگر در کالوین رمزی دارند که امیدوارند شانس او ​​را در این پست به دست آورند.

او می گوید: «بالا و پایین کردن او و داشتن چنین خونسردی در سن او واقعاً خوب است و من هیجان زده هستم که ببینم او در سال آینده به کجا می رسد.

بیشتر بخوانید: “چند چیزهایی که در تمرین انجام داد”: کلاوان از هم تیمی سابق لیورپول نام برد که “چیز خاصی” داشت.

ترنت الکساندر-آرنولد و هاروی الیوت دو نمونه برجسته هستند که استفان باجکتیچ نیز در این فصل از رده‌های آکادمی به تیم اصلی راه پیدا کرد.

احساس می کنم لیورپول به بازیکنانش فرصت می دهد. در این فصل او به وضوح زمان بازی خود را در جای دیگری به دست آورده است، و پس از آن من فکر می کنم هیچ محدودیتی برای یک بازیکن جوان با توانایی او وجود ندارد.”

یکی از بازیکنان جوان لیورپول برای موفقیت احتمالی در تیم اصلی یورگن کلوپ توسط یک همکار بین المللی مورد حمایت قرار گرفته است.

کانر بردلی در حال حاضر به صورت قرضی در بولتون در لیگ یک حضور دارد، اما در طول یک سال گذشته به طور منظم برای ایرلند شمالی بازی کرده است و یازدهمین و دوازدهمین بازی ملی خود را در طول تعطیلات ملی فعلی انجام داده است.ترانسفرمارکت).

Peacock-Farrell درست است که می گوید یورگن کلوپ در ارائه شوت به جوانان در لیورپول، اگر احساس کند آنها به اندازه کافی خوب هستند، کند نبوده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/28/peacock-farrell-praise-bradley-liverpool/ منبع:

افسوس، در حالی که گوهر اسکاتلندی به یک آسیب طولانی مدت تسلیم شده است (وب سایت رسمی LFCبرادلی در سطح باشگاهی و بین المللی تاثیرگذار است، که می تواند او را در تیم بزرگسالان کلوپ به عنوان پشتیبان اصلی این بازیکن 24 ساله در فصل آینده ارتقا دهد.

این دروازه بان 26 ساله گفت (از طریق بلفاست تلگراف): هر بار که من بازی کانر را می بینم او بهتر و بهتر می شود و حتی در سطح بین المللی بسیار مطمئن به نظر می رسد.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار به روز رسانی جالب نقل و انتقالات لیورپول را منتشر کرد. باشگاه PL می ترسید که هافبک خود را از دست بدهد

با این حال، طعنه آمیز این است که یکی از آن بازیکنانی که در بالا به آنها اشاره شد می تواند مرد سختی باشد که در ترکیب اصلی لیورپول جابجا شود.