طبق آنچه من از پرز می دانم، کار آنچلوتی تمام شده است

پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید معتقد است با باخت سنگین شب گذشته رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، آنچلوتی در فصل آینده روی نیمکت این باشگاه دیده نخواهد شد.

طبق آنچه من از پرز می دانم، کار آنچلوتی تمام شده است

میاتوویچ ادامه داد: همه می دانند که رئال مادرید یک مهاجم برجسته و دو مدافع کناری می خواهد، اما سوال اینجاست که آیا این بازیکنان در دسترس هستند یا نه. هر بازیکنی نمی تواند پیراهن رئال مادرید را بپوشد. رئال، اگرچه فکر می کنم تونی کروس، مودریچ و بنزما می توانند حداقل یک سال دیگر بدرخشند و تمدید آنها اشتباه نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1938224
28 مه 1402 ساعت 2:40 بعد از ظهر
995 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-1 مقابل سیتی متوقف شد، یکی از سنگین ترین شکست های اروپایی تاریخ خود را متحمل شد.اتحاد شب گذشته با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد. ویل. رئال در 13 سال گذشته یازده بار به نیمه نهایی رسیده است و امسال فاصله چندانی با فینال نداشت، اما سیتی در بازی گذشته نشان داد که بهترین و شایسته ترین تیم بوده است.

1876761

اگرچه رسانه های اسپانیایی قبل و بعد از بازی مدعی بودند که کارلو آنچلوتی اخراج نمی شود، اما میاتوویچ نظر دیگری دارد. سرش را به سمت کادنا تکان داد“آنچلوتی؟ به نظر من ادامه کارش در رئال برای او بسیار سخت است. شخصا و با شناختی که از فلورنتینو پرز و سایر تصمیم گیرندگان در باشگاه دارم، بعید است که آنچلوتی بماند و با شکست سنگین شب گذشته، او کارش را تمام کرده است.”

1876764