طبق گزارش ها، بولز برای حفظ الکس کاروسو، انتخاب 10 برتر را رد کرد

با امتیاز 39-43، بولز فصل گذشته در رده نهم کنفرانس شرق قرار گرفت. آن‌ها در مسابقات پلی‌این حضور داشتند، اما نتوانستند یکی از دو جایگاه پایانی فصل بعد را کسب کنند. گزارش ها حاکی از آن است که در این فصل خارج از فصل، بولز تماس هایی درباره یکی از بازیکنان برتر خود دریافت کرده است. تیم های دیگر علاقه مند به جذب الکس کاروسو هستند.

ویل گوتلیب، نویسنده بیت، گزارش داد که بولز انتخاب اول در درفت NBA 2024 را رد کرد تا الکس کاروسو را حفظ کند. این نشان می دهد که شیکاگو چقدر برای کاروسو ارزش قائل است. بولز احتمالاً اگر بخواهند کاروسو را معاوضه کنند، به استعدادهای برنده نیاز دارند. در یک کلاس پیش نویس ضعیف تر در سال 2024، یک انتخاب برتر 10 نفره نیست.

تیم ها سعی کرده اند برای الکس کاروسو معامله کنند، اما بولز تکان نمی خورد

الکس کاروسو پس از شروع کار خود در لیکرز، قراردادی چهار ساله به ارزش 37 میلیون دلار با شیکاگو بولز امضا کرد. کاروسو در سه فصل اخیر در این تیم حضور داشته است. این بازیکن 30 ساله پوند به پوند یکی از بهترین مدافعان لیگ است. در فصل 23-2022، کاروسو تیم اول تمام دفاعی و در فصل 24-2023 تیم دوم تمام دفاعی بود. فصل گذشته، کاروسو به طور میانگین در هر بازی (10.1) امتیاز و 57 شروع برای بولز کسب کرد.

در این فصل، بولز پیشنهادهای تجاری برای الکس کاروسو دریافت کرده است. ویل گوتلیب، نویسنده اصلی، شیکاگو برای حفظ کاروزو، انتخاب اول را در پیش نویس سال 2024 رد کرد. گاوها ارزش کاروسو را بسیار بالا می‌دانند و حتی یک انتخاب برتر در بین 10 نفر نمی‌تواند آنها را وادار به معاوضه با او کند. گوتلیب خاطرنشان کرد که واریرز تیمی بود که پیشنهاد قوی برای کاروزو ارائه کرد. هنوز آنقدر قوی نیست که یک معامله اتفاق بیفتد. علاوه بر این، مالک جری رینزدورف می‌خواهد که دفتر جلو برای بازی‌های پلی‌آف بجنگد. بولز برای اینکه مدعی قهرمانی در شرق باشد، می داند که به کاروسو در فهرست خود نیاز دارد.

در حالی که الکس کاروسو یک بازیکن ارزشمند در فهرست شیکاگو است، آنها هنوز تا یک مدعی واقعی پلی آف فاصله دارند. در سه فصل کاروسو با بولز، آنها یک بار به پلی آف راه یافته اند. علاوه بر این، این تیم در هفت سال گذشته تنها دو بار به پلی آف راه یافته است. شیکاگو برای اینکه بتواند با مدعیان واقعی در شرق رقابت کند، نیاز به ارتقای جدی دارد. خواهیم دید که آیا شیکاگو در این فصل حرکتی انجام می دهد یا خیر.



https://sportslens.com/news/the-bulls-reportedly-turned-down-a-top-10-pick-in-the-2024-nba-draft-to-keep-alex-caruso/ منبع: