طرح انتقام چند شخصیت پرسپولیسی که راهی اصفهان شدند…


در یکی از مهم ترین دیدارهای لیگ بیست و دوم، تیم های پرسپولیس و سپاهان عصر چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرخپوشان پایتخت برای بقا در کورس قهرمانی لیگ بیست و دوم نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز مقابل سپاهان دارند و به دنبال انتقام شکست دور اول هستند و از سوی دیگر رودرروهای طلایی با انگیزه برای پایان دادن به روزهای پرتلاطم و پرتلاطم خود به دنبال 3 امتیاز هستند. آنها نسبت به پرسپولیس ارزشمند هستند.

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست سابق پرسپولیسی ها به دلیل محرومیت فرصت بازی مقابل تیم سابقش را از دست داد و وضعیت علیرضا بیرانوند نیز مشخص نیست. در روزهای اخیر به دلیل مصدومیت فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و محمدجواد حسین نژاد وضعیت این 3 ستاره کلیدی تیم سپاهان برای دوئل با پرسپولیس نامشخص بود و حالا پیگیری های بعدی نشان می دهد ژوزه مورائیس در بازی برای صف آرایی تیمش مقابل پرسپولیس.

اسدی پس از 3 بازی غیبت برمی گردد

رضا اسدی، ستاره گل سپاهان که با شوت دیدنی خود در دیدار اول مقابل پرسپولیس گل پیروزی طلای پوشان مقابل حریف تهرانی را به ثمر رساند، در 3 بازی اخیر طلای پوشان به دلیل مصدومیت غایب بود. با وجود تداوم گمانه زنی ها مبنی بر مصدومیت اسدی و عدم حضور او در بازی پرسپولیس، پیگیری های بعدی نشان می دهد مصدومیت اسدی ترمیم شده و ستاره کلیدی سپاهان مشکلی برای حضور در ترکیب مقابل تیم سابقش ندارد.

طرح انتقام چند شخصیت پرسپولیسی که راهی اصفهان شدند...

احمدزاده هم آماده بازگشت است

فرشاد احمدزاده که در این فصل 5 بار برای تیمش گلزنی کرده بود، در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی مصدوم شد که باعث شد تا پیش از پایان نیمه اول از تیم سپاهان جدا شود. احمدزاده پس از جدایی مقابل استقلال ملاثانی و طی مراحل درمانی، اکنون آماده حضور در ترکیب سپاهان است و با توجه به حضور این ستاره باتجربه در تمرینات گروهی سپاهان، به نظر می رسد احمدزاده نخواهد بود او مشکلی برای همراهی طلای پوشان در مبارزه نخواهد داشت. مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی. در تهران

طلسم سپاهان هم شکست!

محمدجواد حسین نژاد که در مصاف با نساجی مازندران در شرایطی مشابه رضا اسدی آخرین فرصت بازی را داشت، در 3 دیدار قبلی سپاهان به دلیل مصدومیت غایب بود. او که یکی از چهره های محبوب خوزه مورایس است روزهای مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده پیوستن به تیم سپاهان است. با توجه به ریکاوری اسدی و احمدزاده و البته مصدومیت حسین نژاد، به نظر می رسد ترکیب سپاهان پس از پیروزی سخت مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی تهران با تغییرات جالبی برای رویارویی با پرسپولیس تهران و قدرت هجومی طلای موشان با حضور عناصر کلیدی مانند اسعدی مواجه شود. و احمدزاده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس – رامین رضاییان; درخواست وضعیت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال