طرح مثلث شعله ور پرسپولیس در لیگ بیست و دوم!

مهدی ترابی که خود نیز محصول باشگاه سایپا است، حالا به ستاره و بازیساز اصلی خط هافبک پرسپولیس تبدیل شده و بار سنگین حملات آن تیم را به دوش می کشد. یحیی گل محمدی همیشه در مصاحبه های خود مهدی ترابی را ستاره پرسپولیس می داند و او را بهترین بازیکن لیگ برتر می داند.

از طرفی اگر علی قلی زاده به پرسپولیس بیاید، این بازیکن در کنار دوست صمیمی خود مهدی ترابی قرار می گیرد تا زوج پیر و جذاب سایپا را با تجربه ای بیش از پیش در پرسپولیس تشکیل دهند که قرار است به مثلث آتشین و قاتل آنها تبدیل شود. قرمزها در لیگ بیست و دوم

در روزهای اخیر و در جریان نقل و انتقالات زمستانی، شایعاتی مبنی بر انتقال وینگر چپ دست شارلوا علی قلی زاده به پرسپولیس به گوش می رسد.

باشگاه پرسپولیس در پنجره زمستانی فوتبال ایران نتوانست علی قلی زاده بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی را بخرد. با این وجود او همچنان از خرید این دریبل زن و تکنسین چپ دست ناامید نیست، به ویژه اینکه رضا درویش، مدیرعامل فعلی پرسپولیس و سابق سایپا از زمان حضورش در باشگاه صنعتی رابطه خوبی با علی قلی زاده دارد.

شاید نتوانید ضلع سوم این مثلث را حدس بزنید! تیم سوم همان بازیکنی است که پیش از این اعلام کرده بود «علی قلی زاده پرسپولیسی است و اگر بخواهد در ایران بازی کند، پیراهن قرمز را انتخاب می کند!» او همچنین یکی از بازماندگان شایسته فوتبال ایران در جام جهانی بود و خیلی ها فکر می کردند کارلوس کی روش اشتباه بزرگی کرده است.

بازیکن مورد علاقه گل محمدی که در فصول اخیر همواره برای خرید او تلاش کرده و به جایی نرسیده است، امید نورافکن یا سومین تیمی است که در دو بازی اخیر سپاهان اصفهان مقابل استقلال و نساجی مازندران گلزنی کرده و در حال حاضر اگر نگوییم آماده ترین تیم است. حداقل یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران است. او اخیراً اعتراف کرده است که دوست دارد مهدی ترابی در کنارش باشد! امید نورافکن در کنار مهدی توبی و علی قلی زاده طرح جالبی است که رضا درویش و یحیی گل محمدی برای لیگ بیست و دوم در نظر دارند و باید دید فصل آینده این مثلث در پرسپولیس شکل می گیرد یا…



سرویس داخلی اخبار فوتبال