طرح ویژه تسویه حساب استقلال با همه طلبکاران؛ فروش پنج ساله باشگاه با تمام امکانات/عجله کنید! استقلال واگذار می شود



استقلال فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی از دست داد و همچنان مشکلات مالی بسیار بزرگی دارد زیرا علاوه بر بحث ریکاردو ساپینتو و رافائل سیلوا، مجموعه ورزشی باکیفیت نیز رهن شده است. . توسط سیستم بانکی کشور و علی خطیر آشکارا در تلویزیون اعلام کرد که یکی از بزرگترین دغدغه هایش نجات این ثروت گرانبها از استقلال است. علاوه بر مواردی که اشاره کردیم، قطعاً هزینه های جاری باشگاه و قراردادهای سرسام آور مستلزم تأمین اعتبارات فوق العاده زیادی است که قطعاً با گرفتن اسپانسر نمی توان آن را به طور کامل تسویه کرد و باید تأمل دیگری انجام شود. .

اجاره 5 ساله

با توجه به مشکلات استقلال و راهکارهای مربوط به رفع آنها، متوجه شدیم که برنامه ریزی ویژه ای از سوی برخی از مدیران این باشگاه در نظر گرفته شده است که اجرای آن علاوه بر نیاز به تایید هیات مدیره، منوط به آن است. با تایید وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی. بر اساس این طرح، کنسرسیومی از شرکت های بزرگ همکاری کننده با استقلال تحت عنوان اسپانسر تشکیل می شود و این شرکت ها پس از دریافت 50 درصد سهام باشگاه استقلال، قرارداد مدیریتی منعقد می کنند که از طریق آن متعهد می شوند: علاوه بر پرداخت کلیه بدهی های جاری داخلی و خارجی استقلال، هزینه های 5 سال آینده این باشگاه را نیز پرداخت کنند و پس از پایان مدت مذکور در صورتی که تخلفی مرتکب از قانون نشده و کلیه تعهدات خود را انجام داده باشند. سهام مورد نظر به نام آنها داده می شود. .

کار اجرایی تا عید

استقلال در حال حاضر دو کار خارجی بسیار خطرناک دارد و در صورت موافقت دادگاه تجدیدنظر با طرف مقابل، این باشگاه باید قبل از عید نوروز 100 میلیارد تومان برای تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو و رافائل سیلوا بپردازد. در کنار این موارد ذکر مهلت های بانکی برای پرداخت مطالبات استراماچونی و نزدیک شدن به مهلت قرارداد بازیکنان نیز ضروری است و به همین دلیل حامیان طرح مذکور معتقدند در صورت اجرایی شدن، کار انجام می شود. باید از نوامبر امسال به تعویق بیفتد. وی این طرح را دریافت کرد تا قبل از عید نوروز اجرایی شود و تا پایان سال 1402 مبلغی مساعد به حساب باشگاه واریز شود که با اتکا به آن می توان مطالبات خارجی ها را پرداخت کرد و بخشی از مطالبات را نیز واریز کرد. سیستم بانکی.



سرویس داخلی اخبار فوتبال