طعنه او به شهر؛ هنوز قهرمان لیگ قهرمانان نشده است؟

پاتریس اورا ستاره سابق منچستریونایتد خوشحال است که سیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسید.

او که 8 سال برای منچستریونایتد بازی کرد و در سال 2008 به آنها کمک کرد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند، خوشحال است که رقیب محلی اش به فینال نرسید.
او عکسی فتوشاپی از خود در کنار سر بابی چارلتون منتشر کرد که در آن نوشته اسطوره بزرگ فوتبال انگلیس نوشته بود: “آقا بابی می توانید دوباره نام سیتی (در لیگ قهرمانان) را جستجو کنید؟ و در زیر نوشته شده بود: “نه، نام شهر هنوز آنجا نیست…”
او همچنین در توضیح این عکس نوشت: “به نظر شما من و سر بابی چند سال باید نگاه کنیم؟” یک، پنج یا 90؟



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822812 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 13:45 |
25,655 |

دهنظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی شب گذشته به مصاف رئال مادرید رفت تا دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در سانتیاگو برنابئو برگزار کند.
سیتیزن ها در حالی که در بازی رفت موفق شدند با نتیجه 3 بر 4 تیم حریف را شکست دهند، در بازی برگشت 1 بر 3 شکست خوردند تا در کمال ناباوری از رسیدن به فینال بازمانند.
پس از آن بود که شاگردان پپ گواردیولا در ابتدا موفق شدند از حریف پیش بیفتند، اما در نهایت در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، دو گل از حریف دریافت کردند تا وقت اضافه گرفته شود و تک گل بنزما از تیم حریف گرفته شود. نقطه پنالتی در وقت اضافه اول نیز مانع از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان شد.