طعنه خبرنگار قطری به آلمان: هیچ چیز را پشت سر نگذارید!

پس از پایان بازی دیشب و حذف شاگردان هانسی فلیک از مرحله گروهی، الکعبی با انتشار این عکس نوشت: پرچم های خود را رها نکنید!
بیش از 150000 نفر این توییت را پسندیدند و 42000 نفر آن را بازتوییت کردند. همچنین بیش از 5000 نفر در این توئیت موافق یا مخالف خود اعلام کردند.
او همچنین توئیت جنجالی دیگری را با عکسی مشابه و پیام «بدون گاز، بدون جام جهانی» منتشر کرد و به مشکل احتمالی تامین انرژی در اروپا به دلیل حمله روسیه به روسیه اشاره کرد: «اوکراین.
فرح علی، روزنامه‌نگار آفریقایی مقیم آمریکا نیز به موج حمایت از قطر پیوست و در واکنش به توئیت الکعبی نوشت: روز بخیر آلمان، حالا می‌توانی دستت را به هر کجا که می‌خواهی بگذار.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، تیم ملی آلمان شب گذشته در سومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 2 بر 4 مقابل تیم ملی کاستاریکا به برتری رسید.
اما این برد برای صعود از مرحله گروهی به دور هشتم جام جهانی 2022 کافی نبود و آنها برای دومین بار متوالی با حذف زودهنگام از جام جهانی مواجه شدند.
این موضوع باعث شد الکعبی که پیش از این با توئیت های خود خبرساز شده بود، بار دیگر طعنه های سنگینی را به تیم ملی آلمان که به سیاست های حقوق بشری قطر معترض است، بزند و این مشکل را در جریان مسابقات بیان کرد.
زمانی که آنها برای اولین بار در جام جهانی 2022 قطر همدیگر را ملاقات کردند، تصمیم گرفتند هنگام گرفتن عکس تیمی دست خود را روی دهان خود بگذارند تا اعتراضی نشان دهند که اصلا به مذاق قطری ها خوش نیامد.

محمد الکعبی روزنامه نگار قطری در توئیتی کنایه آمیز به بازیکنان آلمانی بار دیگر این خبر را اعلام کرد.

طعنه خبرنگار قطری به آلمان: هیچ چیز را پشت سر نگذارید!


سرویس خبر شماره: 1856857
11 دسامبر 1401 در 09:46
9.8 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر