طعنه ستاره مجارستانی به آلمان: چهارشنبه دارید می آیید!


سرویس خبر شماره: 2049048
27 ژوئن 1403 ساعت 4:10 ب.ظ.
1.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ما طرفداران خلاق داریم

پیتر گولاشی در اظهار نظری عجیب اطمینان داد که چهارشنبه برابر آلمان حداکثر حمایت استادیوم را خواهند داشت!

طعنه ستاره مجارستانی به آلمان: چهارشنبه دارید می آیید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته تیم ملی مجارستان با نتیجه 1-3 مغلوب سوئیس شد. با این حال، مجارستان می خواهد در دومین بازی گروهی خود در روز چهارشنبه مقابل آلمان میزبان یک امتیاز بهتر به نمایش بگذارد.

قبل از بازی، بیلد با پیتر گولاسچی (34) دروازه بان مجارستانی که از سال 2015 برای لایپزیگ بازی می کند و نیمه دوم بسیار خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت، در مورد نقاط قوت مجارستان صحبت کرد.

2043885

گولش گفت: ما ساختار خاصی در نحوه بازی خود داریم و روحیه تیمی باورنکردنی داریم. همه می دانند که باید کجا باشند و وظایفشان چیست. البته ما بازیکن استثنایی مانند دومینیک سوبوسلای داریم، اما ما در اینجا یک فوق ستاره نداریم. همه با هم برابرند.

عامل دیگر حمایت شدید هواداران است که باید در دوئل مقابل آلمان تعیین کننده باشد.: “هواداران ما در خرید بلیط بسیار خلاق هستند. فکر می کنم این یک بازی خارج از خانه برای شما آلمانی ها خواهد بود. هفته ها است که در مجارستان شور و شوق زیادی برای فوتبال وجود دارد و ما بسیار خوشحال هستیم. این حمایت هواداران باعث می شود شما می توانید آن را احساس کنید و سپس از آن به نفع خود استفاده کنید.

مجارستان با هدایت مارکو روسی پنج و سه تساوی کسب کرد و بدون شکست به یورو 2024 رسید. روسی 6 سال است که بر مجارستان حکومت کرده است.

گلشی در این باره گفت: “تداوم و ثبات روی نیمکت به ما کمک زیادی کرد. البته، شما همیشه باید موفق شوید، اما زمان برد و ما کم کم پیشرفت کردیم. روسی فرد بسیار خوبی است. آنچه بسیاری از مردم در مورد کارلو آنچلوتی می گویند در مورد کارلوتی نیز صدق می کند. او از نظر شخصیتی شباهت های زیادی بین آنها وجود دارد “او به ما اعتماد کامل دارد و به ما اطمینان می دهد، اما در مقابل از ما نیز انتظار عملکرد خوبی دارد.”

گولاشی درباره کاپیتان تیم دومینیک سوبوسلای صحبت می کنداو بازیکن کلیدی ما است و به عنوان یک شخصیت عالی در زمین و به عنوان کاپیتان عمل می کند. داشتن چنین رهبر جوانی فوق العاده است. “

مجله اخبار فوتبال خارجی