طعنه مورینیو به ساوتگیت: شما این ستاره را نمی بینید


سرویس خبر شماره: 1848906
26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:44 |
8.8K |

2نقطه نظر

ژوزه مورینیو، سرمربی رم گفته است که کریس اسمالینگ باید برای انگلیس بازی کند و متأسف است که گرت ساوتگیت او را نادیده گرفته است.

طعنه مورینیو به ساوتگیت: شما این ستاره را نمی بینید

وقتی می گویم متاسفم که چنین بازیکن برتری مانند اسمالینگ شانسی را که لیاقتش را دارد پیدا نمی کند. آنها می گویند این بی احترامی به ساوت گیت است. اما من چنین نظری ندارم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما با از دست دادن دو مدافع سه شیرها در آستانه جام جهانی قطر و بعید به نظر می رسد که ریس جیمز و کایل واکر بتوانند در آن تورنمنت حضور داشته باشند، احتمال دعوت اسمالینگ به تیم ملی وجود داشت. بیشتر تقویت شد.

مورینیو در این باره گفت: “در منچستر اسمالینگ بازی دفاع دو نفره را یاد گرفت، اما اکنون کاملاً دفاع سه نفره را یاد گرفته و کار بزرگی انجام می دهد. اگر سرمربی تیم ملی بودم، این کار را می کردم. هر چیزی برای داشتن کسی مثل کریس در تیم من

اما با توجه به اینکه ساوتگیت اسمالینگ را به اردوی تیم ملی در روز فیفا در سپتامبر دعوت نکرد. کارشناسان انگلیسی می گویند احتمال دعوت او هنوز کم است. با این حال سرمربی اسمالینگ این روزها در رم به دفاع از مدافع انگلیسی خود پرداخت و ساوت گیت را به دلیل دعوت نکردن او سرزنش کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریس اسمالینگ، ستاره تیم ملی انگلیس که در حال حاضر زیر نظر ژوزه مورینیو برای رم بازی می کند، از سال 2017 به تیم ملی انگلیس دعوت نشده است. اسمالینگ در دو تورنمنت مهم قبلی، در ترکیب گرت ساوتگیت حضور نداشت. جام جهانی 2018 و یورو 2020.