طعنه مورینیو به لاتزیو: قهرمانی در لیگ کنفرانس

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: “فکر می کنم لاتزیو اکنون نامزد قهرمانی در لیگ کنفرانس است. صادقانه می گویم. وستهام، لستر، فیورنتینا و لاتزیو در این رقابت ها حضور دارند، هر تیم دیگری در لیگ کنفرانس بازی می کند؟ ویارئال؟ بازیکنان لاتزیو می گویند: «او مربی و تیمی دارد که می تواند به این هدف برسد. من فکر می کنم مشکل این است که رئیس باشگاه آقای تاره نمی خواهد آنها قهرمان شوند چون این مسابقات را دوست ندارد. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدار دو تیم فردا به سازماندهی جالوروسی در هفته سیزدهم سری آ برگزار می شود، اما ژوزه مورینیو از کنفرانس خبری پیش از بازی استفاده کرد و به تیم حریف طعنه زد. رئیس لاتزیو اخیراً گفته است که لیگ کنفرانس اروپا رقابتی برای بازندگان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی رم بین آ اس رم و لاتزیو یکی از پرتنش ترین دربی های فوتبال جهان است. اولین دربی رم در این فصل فردا شب در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود.

رم مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا است و در حال حاضر در لیگ اروپا حضور دارد. اما لاتزیو پس از حذف از مرحله گروهی لیگ اروپا حالا در لیگ کنفرانس حاضر خواهد شد. مورینیو در آستانه دربی رم پاسخی کنایه آمیز به رئیس لاتزیو داد تا نشان دهد حال و هوای دربی دارد.


سرویس خبر شماره: 1852043
14 نوامبر 1401 در 11:52 ب.ظ
731 امتیاز خبر

0نقطه نظر