طغیان عجیب گواردیولا; همه شما پشت لیورپول هستید! (تصویر)


باید از گواردیولا بپرسید که آیا نیمی از ملت هنوز در مورد از دست دادن قهرمانی هشت سال پیش در لیگ برتر توسط لیورپول فریاد می زنند؟

اما ما 10، 11 یا 12 سال است که جزو متقاضیان هستیم. میدونم گاهی عصبانی میشیم ولی برام مهم نیست. مردم می خواهند لیورپول قهرمان بیشتری شود، اما این مشکلی نیست و طبیعی است. شاید طرفداران بیشتری در دنیا داشته باشند و در انگلیس، شاید بیشتر از ما، لیورپول حمایت می شود.

این مصاحبه غیرمنتظره باعث تعجب بسیاری از هواداران فوتبال شد و آنها آن را در تضاد با رویکرد محترمانه پپ گواردیولا به لیورپول دانستند. به نظر می رسد انتقادات روزهای اخیر پس از حذف سیتی از لیگ قهرمانان، خون او را به جوش آورده و چنین واکنشی را از سوی پپ گواردیولا برانگیخته است.


پپ گواردیولا مربی باهوشی است، اما فردی غیرعادی به نظر می رسد. نظرات او در مورد لیورپول بعد از بازی بسیار عجیب بود.


من نمی توانم باور کنم که پپ گواردیولا جرات کند با لیورپول در مورد قهرمانی شوخی کند. صفر لیگ قهرمانان در 200 سال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از یک خروج عجیب و غیرمنتظره از لیگ قهرمانان اروپا با باخت مقابل رئال مادرید، منچسترسیتی شب گذشته با 5 گل از سد نیوکاسل گذشت و عملکرد درخشانی در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت. با حضور لیورپول در خانه مقابل تاتنهام، آنها اکنون سه امتیاز با سیتی در صدر جدول فاصله دارند و تیم پپ گواردیولا قهرمانی خود را تکرار می کند.

مصاحبه تند پپ گواردیولا واکنش های متفاوتی را از سوی هواداران فوتبال برانگیخته است.


گواردیولا در سطح پایینی رفتار می کند، با وجود قطعیت قهرمانی در لیگ، او می خواهد از هر نظر لیورپول را مسخره کند. البته از دست دادن برتری 2-0 در 60 ثانیه همه را تلخ می کند. تصور کنید اگر لیورپول بالاخره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شد، از حسادت منفجر می شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا در پایان بازی مقابل نیوکاسل گفت: “همه در این کشور، از رسانه ها گرفته تا همه از لیورپول حمایت می کنند. البته این تیم سابقه خوبی در رقابت های اروپایی دارد اما در لیگ برتر نه چون آنها در 30 سال گذشته فقط یک بار پیروز شده اند. البته این مشکلی نیست. با توجه به تاریخچه و موفقیت لیورپول، آنها مشهورترین تیم انگلیسی در کنار منچستریونایتد هستند. از نظر فتح عناوین، میراث، تاریخ، درام و بسیاری موارد دیگر.

در این فصل، پپ گواردیولا و یورگن کلوپ بارها و بارها با احترام از یکدیگر یاد کرده اند و همیشه به خاطر آن مورد تحسین قرار گرفته اند. اما سرمربی اسپانیایی سیتی شب گذشته پس از بازی مقابل نیوکاسل اظهارات عجیبی را مطرح کرد و تاکید کرد که اکثر فوتبالیست های انگلیسی مانند یک بار در سه دهه گذشته به قهرمانی لیورپول در فصل جاری لیگ برتر علاقه دارند.


سرویس خبر شماره: 1823399 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 09:23 |
8,405 |

0نظرات

غیر منتظره از پپ – چه اتفاقی برای این همه احترام افتاد.

اما در ادامه به بررسی واکنش برخی از کاربران به این مصاحبه می پردازیم؛