طلب 6 میلیاردی نعمتی مانع از تمدید قرارداد شد


سرویس خبر شماره: 2052201
12 ژوئیه 1403 در 6:55 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در این شرایط به نظر می رسید کار تمدید قرارداد چند بازیکن آزاد پرسپولیس آسان و بدون دردسر باشد اما موانعی برای همکاری بیشتر طرفین وجود داشت.

طلب 6 میلیاردی نعمتی مانع از تمدید قرارداد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی نعمتی مدافع پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده، خواهان سه تیم لیگ برتری است.
گفته می شود سه تیم سپاهان، تراکتور و فولاد خواهان جذب علی نعمتی هستند اما با وجود این، این بازیکن پاسخی به سه باشگاهی که او را می خواستند و اولویت خود را حضور در پرسپولیس اعلام کرده است، نداده است.
علی نعمتی این روزها در زادگاهش نیشابور مشغول امتحانات دانشگاهی است در حالی که این اواخر از تمرین غافل نشده است تا از فرم ایده آل برای شروع تمرین دور نشود.
نعمتی اگرچه اصرار دارد اولویتش ماندن در پرسپولیس است، اما در آخرین صحبتی که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت، به مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه گفت که باید طلب 6 میلیاردی او را پرداخت کنند و پرسپولیس اولین خود را اعلام کرد. انتخاب
نعمتی در مورد جدایی اش چیزی نگفته است اما بعید نیست در صورت پرداخت نشدن مطالباتش، این بازیکن نیز مانند چند بازیکن دیگر پرسپولیس وسوسه شود و به یکی از پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

1972506

نعمتی از طریق یحیی گل محمدی که سرمربی او در شهر خودرو مشهد نیز بود وارد پرسپولیس شد و حالا یکی از تیم هایی که او را می خواهند فولاد یحیی گل محمدی است.

در شرایطی که در بین مدافعان میانی پرسپولیس، کنعانی زادگان قرارداد دارد و پورعلیگنجی قراردادش را تمدید کرده است، وضعیت سه بازیکن دیگر این پست یعنی گلسیانی، فرجی و نعمتی مشخص نیست، هرچند نعمتی می تواند مدافع چپ هم باشد. ، و به همین دلیل می توان او را مدیر باشگاه خود دانست.

البته با تزریق پولی که به باشگاه پرسپولیس می شود و تسویه مطالبات بازیکنان به نظر می رسد احتمال تمدید او بیشتر از رفتنش باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی