طلسم 15 ساله سایپا در کرمان حفظ شد (عکس)

شاگردان فرزاد حسین خانی انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی داشتند تا این پیروزی را به عنوان هدیه تولد به چهل و یکمین مربی خود تقدیم کنند. این اتفاق با برد 2 بر صفر مس کرمان مقابل سایپا رخ داد تا بعد از آن بازی سرود تولدت مبارک حسین خانی در رختکن خوانده شود. فرزاد حسین خانی که در ابتدای دوران مربیگری خاطرات خوب خود را در زمین این بار روی نیمکت برای هواداران مس تکرار کرد.

آرمان شهدادنژاد دروازه بان مس کرمان در 34 سالگی در این تیم حضور دارد. کاپیتان مسی دیروز که در نیمه اول برای تیمش مساوی شد با حفظ سه موقعیت عالی از شاگردان سایپا به خصوص تک به تک، حسین مالکی عملا مس را در بازی نگه داشت تا شرایط را برای برد تیمش حفظ کند. .

نبرد پرتقال ها با تاریخ فوتبال ایران در این فصل لیگ یک به سود مس کرمان به پایان رسید تا سرنوشت سایپا در کرمان بماند.

دیدار برگشت مس کرمان و سایپا دقیقا برعکس دیدار برگشت دو تیم در تهران بود. مس که یکی از دو شکست خود را در این فصل مقابل سایپا پذیرفته بود، واقعاً می خواست انتقام بازی رفت در کرمان را بگیرد. مس در حالی که در دقایق ابتدایی نیمه اول و دوم با دو گل مغلوب سایپا شد، در بازی برگشت با دو گل در دقایق پایانی نیمه اول و دوم، داستان بازی رفت را به سود خود تکرار کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایپا از سال 1385 که در لیگ برتر به مصاف مس کرمان می رود، در 9 دیدار به کرمان آمده بود اما در هیچ یک از آنها پیروز نشد. خاطرات تلخ برگشت


سرویس خبر شماره: 1813931 |
15 مارس 1400 ساعت 13:17 |
294 امتیاز خبر|

0نظرات