طمع مدیر برنامه 13 میلیارد تومانی قرارداد پدیده واگذاری را لغو کرد!



مدیران برنامه همواره نقش مهمی در انتقال بازیکنان و مربیان به تیم های مختلف فوتبال کشورمان داشته اند، اما برخی از آنها گاهی اوقات در مسیر انتقال بازیکنان مشکل ایجاد می کنند که هم به ضرر بازیکن انجام می شود. خودش و به ضرر باشگاه مورد نظر!

یکی از بازیکنانی که به دلیل پدیده نقل و انتقالات دعوت شده بود و با باشگاهی به توافق رسیده بود، به دلیل گستاخی مدیر برنامه هایش، از عضویتش در آن تیم منصرف شد و بازیکن مورد نظر مجبور شد درگیرش شود. پیشنهادات دیگر و به همین دلیل با تیم دیگری به توافق رسید.

علاوه بر مبلغ درخواستی برای این بازیکن، مدیر برنامه مورد نظر 200 هزار یورو معادل 13 میلیارد تومان رزرو کرده بود. به همین دلیل باشگاه هایی که با این بازیکن مذاکره و توافق کرده بودند از پیشنهاد خود انصراف دادند و به این ترتیب روند شفاف سازی تکلیف این بازیکن به تاخیر افتاد.

این مدیر برنامه گفت که اگر این بازیکن را به باشگاه خارجی ببرد 200 هزار یورو دریافت می کند و اگر یک تیم ایرانی این بازیکن را می خواست باید همان 200 هزار یورو را به آنها پرداخت کند. مشخص نیست چنین اظهارنظر عجیبی تا چه حد به واقعیت نزدیک است، اما زیاده خواهی سرمربی مورد نظر باشگاه را که با طمع سرمربی حاضر به پرداخت 25 میلیارد پول رضایت نامه و 25 میلیارد دستمزد به پدیده نقل و انتقالات شده بود، سوق داد. از برنامه 13 میلیاردی میز مذاکره بالا خواهد رفت.

سرانجام پس از عدم توافق با باشگاه مورد نظر، این بازیکن با تغییر نظر مدیر برنامه های خود به یکباره به باشگاه دیگری پیوست تا انتقال این بازیکن حاشیه هایی را به همراه داشته باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال