ظاهراً جنگجویان به جیانیس و لبرون علاقه مند هستند

گلدن استیت وریرز اخیرا خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است. در زمین، رگه داغ اخیر آنها فصل آنها را نجات داده است، زیرا آنها در حال حاضر در فاصله قابل توجهی از 8 تیم برتر غرب قرار دارند و به بازی خانگی می روند. و خارج از زمین، آنها موضوع برخی از بزرگترین شایعاتی بودند که آخر هفته NBA All Star را احاطه کرده بود، و طبق گزارش یک منبع معتبر، این شایعات به آنها اضافه شده است.

NBA: ظاهراً Warriors به ​​جیانیس چشم دوخته است

اخبار مهم اواخر هفته گذشته منتشر شد. گزارش شده بود که وریرز تلاش کردند لبرون جیمز را در سررسید معاملاتی از لیکرز دور کنند، اما بی‌نتیجه بود. و با وجود اینکه هیچ توافقی انجام نشد، این تلقین مبنی بر اینکه گلدن استیت به دنبال جذب یک فوق ستاره دیگر برای بازی در کنار استف کوری است، ایجاد شده بود، که احتمالاً در ادامه فصل به شایعات زیادی منجر خواهد شد.

به نظر می رسد که ما قرار است طعم اولیه را بچشیم. به گفته شمس چارانیا، کارشناس NBA، “سناریوی رویایی” واریرز در فصل آینده، آوردن MVP سابق جیانیس آنتتوکومپو است.

این می تواند کاملاً جفت شوند، زیرا استف و جیانیس در گذشته گفته اند که از بازی با یکدیگر در برخی مواقع لذت خواهند برد. باکس در 3 تیم برتر شرق در حالی که به بازی خانگی فصل 2024 می رویم، قرار دارند، اما آنها به خوبی از بوستون سلتیکس عقب هستند و آینده آنتوکونمپو در میلواکی می تواند به نحوه بازی تیم در بقیه بازی ها بستگی داشته باشد. فصل. اگر او به دنبال مراتع سرسبزتر در صورت کوتاه آمدن باکس باشد، احتمالاً واریرز در لیست او خواهد بود.

جنگجویان می توانند احساس کنند که پایان نزدیک است … یا اینجا.

گلدن استیت به وضوح می تواند پایان سلسله خود را ببیند. کلی تامپسون و دریموند گرین هنوز شب‌های خود را دارند، اما در بهترین حالت، رگه‌ای هستند، و کری تمام تلاش خود را انجام داده است تا آنها را در 50 بازی اول به رکورد 0.500 برساند. آن‌ها می‌توانند در نهایت به دنبال جدا کردن سه نفری باشند که از سال 2012 با هم بودند، تا قبل از پایان زمان کری، چند ترک دیگر در یک قهرمانی ایجاد کنند.

در مورد این فصل، واریرز اگر بخواهد به جمع 6 تیم برتر کنفرانس غرب راه پیدا کند، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. آنها 5 بازی از پلیکانز برای آخرین بازی بدون بازی عقب هستند و چند بازی سخت در آخر هفته آینده مقابل لیکرز و ناگتس خواهند داشت.



https://sportslens.com/news/add-giannis-to-the-list-of-nba-stars-that-the-warriors-are-interested-in/ منبع: