ظاهر ستاره چلسی در یک شب جنجالی

حکیم زیاش ستاره چلسی برای شرکت در مهمانی با کوئینسی پرومس، هم تیمی سابق آژاکس به مسکو سفر کرد. پرومز اخیرا به قاچاق کوکائین متهم شد.

ظاهر ستاره چلسی در یک شب جنجالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زیاش برای شرکت در مهمانی با کوئینسی پرومز به پایتخت روسیه رفت. هم تیمی سابق او در آژاکس متهم به قاچاق هروئین به ارزش 65 میلیون پوند به هلند است.


سرویس خبر شماره: 1942105
15 ژوئن 1402 @ 5:49 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به همین دلایل حضور ضیاش در این شب در کنار پرومز جنجال و انتقادات زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است. همچنین بسیاری از هواداران اوکراینی از بازیکن تیم ملی مراکش به دلیل حضور در یک مهمانی در آن کشور در جریان حمله روسیه به اوکراین انتقاد کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در ژانویه 2020، پرومس 31 ساله ظاهراً دو بار به قاچاق کوکائین به هلند کمک کرد، یکی به وزن 650 کیلوگرم و دیگری به وزن 713 کیلوگرم. به این ترتیب، بازیکن سابق آژاکس که دو فصل اخیر را در اسپارتاک مسکو سپری کرد، در معرض خطر زندانی شدن برای مدت طولانی قرار دارد. او همچنین متهم است که در سال 2020 با چاقو به زانو یکی از عموزاده هایش ضربه زده است و دادستانی آمستردام برای این ژست دو سال حبس خواسته است.

وینگر چلسی که قرار است تابستان امسال لندن را ترک کند، در عکسی که در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، در کنار پرومس دیده می شود. این مهمانی یک هفته پس از آن برگزار شد که دادستانی هلند اعلام کرد که پرومز به واردات 1370 کیلوگرم کوکائین به کشور متهم شده است.

1883694