عابدزاده نمی خواهد 3 و 4 ساله شود!(عکس)

عابدزاده با تمرینات فشرده که جدی ترین آن در روز جمعه برگزار شد، تلاش می کند زیر نظر الکساندر لوپز مربی دروازه بان های تیم ملی پیشرفت کند و از نام بردن به عنوان سومین یا چهارمین نگهبان ایران فاصله بگیرد و دوباره آرام آرام به Compete برسد.

این دروازه بان که در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه، عراق و امارات به علیرضا بیرانوند ترجیح داده شد و در دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر نیز حضور داشت، فرصت حضور در این رقابت ها را نداشت. زمین در بازی دوستانه اخیر دیدار تیم ملی ایران و تونس پشت سر بیرانوند و حسینی.


سرویس خبر شماره: 1854171
28 نوامبر 1401 ساعت 00:29
3.3 هزار |

2نقطه نظر

او و سایر دروازه بانان تیم ملی در تمرین اخیر ایران با بستن کش به کمر و دوری از کنار زمین، به شوت ها و پاس های کوتاه و بلند از کنار زمین واکنش نشان دادند و توپ ها را جمع یا رد کردند و با این تشکیل جدی آنها مورد آزمایش قرار گرفتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمان کوتاه تقابل تدارکاتی مقابل اروگوئه و نیمکت نشینی پر در دو بازی دوستانه دیگر مقابل سنگال و تونس شرایطی را ایجاد کرده است که پیش بینی شود امیر عابدزاده در جمع دروازه بان های اول و دوم ملی پوش ایرانی نخواهد بود. تیم ، اما او سعی می کند وضعیت را بهبود بخشد. تبدیل به جام جهانی

این دروازه بان که در 11 بازی این فصل در لیگ 2 اسپانیا تنها یک کلین شیت در پونفرادینا داشته است، امیدوار است با بهبود شرایطش در تیم ملی، در فهرست بازی های ایران در 3 بازی جام جهانی قرار بگیرد. مانند سال 2018 در فهرست 23 نفره خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان لژیونر ایرانی به دنبال ارتقای جایگاه خود در تیم ملی است.

عابدزاده نمی خواهد 3 و 4 ساله شود!(عکس)