عابدزاده پدر بدون بازی رکورددار می شود

امیر عابدزاده امیدوار است مانند پدرش در سال 1998 در بازی مقابل آمریکا در 17 آذر وظیفه نگهبانی از دروازه تیم ملی را بر عهده بگیرد. با توجه به انتخاب غیرمنتظره رئال در جام جهانی 2014، هر تصمیمی از کی روش و امیر انتظار می رود. پدرش و هوادارانشان امیدوارند که این بار تصمیم غیرمنتظره سرمربی تیم ملی را در بر بگیرد و جایگزین بیرانوند – اولین دروازه بان احتمالی ایران در جام جهانی – برای بازی با آمریکا شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 روز 17 آذرماه به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا خواهد رفت. این دیدار یادآور پیروزی تاریخی ایران مقابل آمریکا در جام جهانی 1998 است که وجود نام مشترک بین این دو تقابل با فاصله بیش از دو دهه یکی از نکات جالب تقابل ایران و آمریکا در دو هفته بعد است.

اگر عابدزاده بتواند برای ایران و آمریکا یا هر بازی دیگری در جام جهانی 1998 وارد دروازه شود، اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواهد شد که او و پدرش سابقه بازی در جام جهانی را دارند. با این اتفاق عابدزاده پدر بدون انجام بازی صاحب رکورد جدیدی می شود و اولین پدر ایرانی خواهد بود که خودش و پسرش تجربه حضور در جام جهانی را خواهند داشت. با وجود اینکه حضور امیر در بازی با آمریکا اتفاق خواهد افتاد، اما شاهد یک نام مشترک خواهیم بود. نامی که در جام جهانی 1998 با واکنش های نجات دهنده اش در چند نوبت مانع از گلزنی آمریکا شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عابدزاده با وجود عملکرد خوب در تیم باشگاهی خود، در آخرین بازی های خود برای تیم ملی اشتباهاتی داشت که حضور در تیم ملی به عنوان شماره یک جام جهانی را برای او کمی سخت کرد. اما همانطور که گفتیم، تصمیمات غیرمنتظره کارلوس کی روش در چند سال گذشته به ما آموخت که هر تصمیمی از او قابل انتظار است.


سرویس خبر شماره: 1853582
24 نوامبر 1401 ساعت 08:06
3.9 هزار |

0نقطه نظر

تنها نام آشنای ایران – جستجوی آمریکا برای تاریخ

امیر عابدزاده امیدوار است در دومین تقابل تکراری فوتبال ایران در تاریخ جام جهانی اتفاقی بی نظیر را رقم بزند.

عابدزاده پدر بدون بازی رکورددار می شود