عاشوری: امیدوارم این تلاش ها به نتیجه برسد.

هافبک گل گهر سیرجان می گوید با توجه به هزینه هایی که تیم ها انجام داده اند کار سختی در لیگ 22 دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نوید عاشوری درباره شرایط گل گهر سیرجان و اردوی ترکیه گفت: اردویی در تهران داشتیم و الان هم در ترکیه هستیم. ما یک بازی دوستانه انجام دادیم تا به خوبی برای مسابقات آماده شویم. درست است که در بازی دوستانه شکست خوردیم اما نتیجه برای ما مهم نبود و آقای قلعه نویی هم به جوان ها زمین داد. با توجه به اینکه ساختار تیم ما حفظ شده است، هماهنگی داریم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی با تاکید بر اینکه امسال جزو مدعیان هستند، ادامه داد: مسابقات قهرمانی امسال بسیار سخت است زیرا چندین تیم هزینه زیادی کرده اند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان فولاد و مس رفسنجان خودشان را خرج کرده اند و رقابت سختی است. امیدوارم با تلاش بچه ها و کادر فنی بتوانیم جزو مدعیان باشیم.
این بازیکن درباره قرعه لیگ و بازی اول گفت: تساوی ما بد نیست. آیا باید به بازی ها برویم و ببینیم چه می شود؟ هفته های اول در استان کرمان هستیم که اتفاق خوبی است. در اولین بازی باید به مصاف تراکتوری برویم که امسال تیم متفاوتی دارد و مطمئنا می تواند بازی جذابی باشد.

عاشوری نظر خود را درباره بازی در کرمان و در حضور هوادارانشان اینگونه بیان کرد: مطمئناً بسیار تاثیرگذار است. آنها دوازدهمین دوست ما هستند و خیلی به ما کمک می کنند و می توانند ما را به جلو ببرند.
دروازه بان گل گهر درباره مشکلاتی که سال گذشته برای آنها پیش آمد توضیح داد وگرنه می توانستند سوم شوند. امیدوارم این تلاش موفق باشد و در صدر جدول قرار بگیریم.
وی در خصوص بازگشت امین قاسمی نژاد به گل گهر گفت: امین با ما بود. یکی دو هفته بعد اضافه شد. او بازیکن بسیار خوبی است و مطمئنا می تواند به ما کمک کند.
وی در خصوص اضافه شدن سهمیه استان کرمان و امکاناتی که دارند گفت: استان کرمان قابل تقدیر است. آنها واقعاً خوب سرمایه گذاری می کنند و امیدوارم ادامه پیدا کند. انشاالله بازیکنان خوب می توانند به فوتبال کشور کمک کنند. چون سخت افزار خوب بازیکنان خوبی را پرورش می دهد و اگر امکانات خوبی وجود داشته باشد می توان بازی های خوبی را دید.



مجله اخبار فوتبال داخلی