عاشوری: گل گهر شایسته بیش از دو بازی ملی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ترکیه روز گذشته برگزار شد و گل گهر توانست با پیروزی مقابل فولاد به دور بعدی این رقابت ها راه یابد.

وی در خصوص داوری این دیدار ادامه می دهد: قضاوت داور خوب بود و هر دو صحنه کارت قرمز گرفت. فکر می کنم آقای سیدعلی می توانست در دقایق ابتدایی بازی برای ما یک پنالتی بگیرد. پاس دادم تا آرمین گل بزند اما گفت فولادی او را گرفت و نتوانست گل بزند.

نوید عاشوری هافبک با تجربه گل گهر سیرجان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: این بازی در مرحله حذفی برگزار شد و هر تیمی می توانست تنها با یک اشتباه از دور رقابت ها حذف شود. این مشکل روی عملکرد هر دو تیم و روند بازی تاثیر گذاشت اما ما تیم بهتری بودیم و با تمام احترامی که برای تیم سابقم قائلم، فکر می کنم شایسته قدم بعدی بودیم.

گل گهر هافبک می گوید اگر اشتباهات داوری مانع آنها نمی شد، رتبه بهتری در جدول داشتند.

عاشوری: گل گهر شایسته بیش از دو بازی ملی بود

این بازیکن درباره تقابل گل گهر و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: پرسپولیس واقعا تیم بسیار خوب و بزرگی است، امیدوارم بتوانیم از سد این تیم عبور کنیم. فکر می کنم اگر در این مسابقه پیروز شویم، می توانیم به فینال راه پیدا کنیم.

عاشوری درباره وضعیت گل و گل این تیم گفت: بازی های بدشانسی داشتیم و در برخی بازی ها دچار اشتباهات داوری شدیم. اگر این اتفاقات جلوی ما را نمی گرفت و بیشتر مراقب بودیم الان وضعیت بهتری داشتیم اما با توجه به اینکه تنها چهار سال از قهرمانی گل گهر در لیگ می گذرد این رتبه برای ما خوب است. تیم های صنعتی دیگر خیلی بیشتر از ما هزینه کرده اند، اما آن موقعیت گلزنی را ندارند، امیدوارم پیشرفت کنیم و جلو برویم.

وی در خصوص عملکرد خود در سال 1401 گفت: امسال از عملکردم راضی بودم اما پتانسیل من خیلی بیشتر است، امیدوارم بتوانیم در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان افزود: پیشاپیش عید نوروز را به شما تبریک می گویم و امیدوارم سال 1402 سال بسیار خوبی برای همه مردم ایران باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1896453
Mar 27, 1401 @ 4:47 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پتانسیل من خیلی بیشتر از این است.

وی در خصوص دعوت آرمین سهرابیان و رضا شکاری به تیم ملی افزود: بسیار خوشحالم که این دو بازیکن گل گهر به تیم ملی دعوت شده اند، مطمئنا توانایی بالایی دارند. انتخاب بازیکنان بستگی به نظر آقای قلانوی دارد اما فکر می کنم چند بازیکن دیگر گل گهر پتانسیل تیم ملی را داشتند که انشاالله در اردوهای آینده به تیم ملی دعوت شوند.

گل گهر هافبک تیم ملی نظر خود را در خصوص انتخاب امیر قلانوی به عنوان سرمربی تیم ملی اینگونه بیان کرد: برای آقای قلانوی در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. او پرافتخارترین مربی ایرانی است و امیدوارم همیشه موفق باشد.