عاقبت تیم ملعون فوتبال ایران

پس از این نتایج بود که سازمان لیگ فوتبال ایران دو هفته به سران شهر خودرو فرصت داد تا وضعیت تیم خود را سامان دهند و به این ترتیب دو دیدار تیم های امید وحدت خراسان یا شهر خودرو مقابل آستارا و خیبر خرم آباد به تعویق افتاد.
اما نمایندگان شهر مشهد از این فرصت دو هفته‌ای استفاده نکردند و امروز برای دومین بار تیم فوتبال شهر خودرو به جم سفر نکرد و مقابل حریف خود به میدان نمی‌آید. میز.
با رفتن امید وحدت خراسان، جدول لیگ دسته اول دستخوش تغییراتی می شود و البته شاهد اجرای قوانین جدید برای سقوط تیم ها نیز خواهیم بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته دوازدهم لیگ دسته اول در شرایطی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که تیم بحران زده امید وحدت خراسان قرار بود در ورزشگاه تختی جم به مصاف شاگردان ایمان رزاقی راد برود. دیداری که البته به دلیل عدم حضور اعضای تیم فوتبال امید وحدت خراسان در جام جم، مشخص بود برگزار نمی شود و پس از حضور داوران و تیم میزبان در میانه میدان برای برگزاری مسابقه بازی بود و وقت بازی بود این بازی هم مثل اولین بازی نماینده مشهد به نظر می رسید با رای کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر به سود پارس جنوبی خواهد بود.
مدیران امید وحدت خراسان کار خود را با خرید تیم شهر خودرو آغاز کردند و در نهایت فصل گذشته پس از چندین سال حضور موثر و پرشور در لیگ برتر به لیگ های پایین سقوط کردند اما این تیم با ستاره سابق سپاهان و پرسپولیس محسن بنگر برای مسابقات آماده است.این اتفاق افتاد که در بازی اول مقابل چوکا در تلاش نتوانست بازیکن کافی برای ورود به زمین نداشته باشد و نتیجه این بازی 3-0 به سود میزبان اعلام شد.

البته فوتبال مشهد نیز با این اتفاق عجیب غریبه نیست و سیاه جامگان پیش از این نیز به سرنوشتی مشابه دچار شد و کم کم نامش از ادبیات فوتبال ایران محو شد.

در نهایت اتفاقی که منتظرش بودیم رخ داد و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول رده بندی لیگ برتر حذف شد.

عاقبت تیم ملعون فوتبال ایران

امید وحدت خراسان برای ورود به لیگ با مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید مواجه شد و در نهایت به دلیل عدم پرداخت بدهی بازیکنان داخلی و خارجی موفق به انجام این کار نشد تا اینکه در پایان دوازدهم هفته طبق قانون
وحدت خراسان که البته به دلیل عدم پرداخت بدهی ها باید همچنان شهر خودرو نامیده شود، کار خود را با شکست انضباطی 3 بر صفر مقابل چوکا آغاز کرد اما برای حذف نشدن از جدول مسابقات در هفته دوم وی تا هفته دهم مقابل خلیج فارس در تیم های فارس ماهشهر، آرمان گهر، شهرداری همدان، دریا بابل، خوشه طلایی، استقلال ملاثانی و فجرسپاسی بازی کرد که 46 گل و 11 گل باخت مقابل فجر شیراز به ثمر رساند. این در حالی است که آنها در بازی هفته یازدهم مقابل مس شهربابک حتی یک گل هم به ثمر نرساندند تا اینکه با هشت نفره وارد زمین شدند و پس از دقایقی یکی از بازیکنان مصدوم شد، بنابراین به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان. در این دیدار کمیته انضباطی تصمیم گرفت با زدن سه گل، صفر بازنده باشد و از جدول کنار نرود.

در واقع اگرچه هنوز شهر خودرو یا امید وحدت خراسان به صورت رسمی از جدول مسابقات حذف نشده اند، اما این جدول است که به زودی در رده بندی تیم های شرکت کننده اعمال می شود و تمامی نتایج نماینده مشهد حذف می شود. این یکی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما تیم شهر خودرو که تا چندی پیش نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، بدون اعلام سازمان لیگ از جدول حذف خواهد شد و علاوه بر سقوط به دسته سوم فوتبال ایران، تمامی نتایج این تیم مقابل حریفان از جدول حذف خواهد شد.
لازم به ذکر است پیش از این نیز اعتماد گرگان به سرنوشت مشابهی دچار شد و پس از دو جلسه از دست دادن از جدول مسابقات کنار رفت و به دسته سوم سقوط کرد. حالا این سرنوشت برای تیمی تکرار شده که چند سال بعد از تغییر نام از پدیده به شهر خودرو، به معنای واقعی کلمه فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت.


سرویس خبر شماره: 1852172
15 نوامبر 1401 در 05:38 ب.ظ
101.5 هزار امتیاز خبر|

27نقطه نظر

پدیده خداحافظ – خداحافظ شهر خودرو