عامل فوق بشری که گواردیولا را سال ها در منچسترسیتی نگه می دارد!

این گل ها باعث شد سیتی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان شکست نخورده بماند و سیتی نیز جایگاه خود را در مرحله حذفی قطعی کرد. نویل معتقد است با توجه به قرارداد سیتی با هلند، هیچ باشگاه دیگری در فوتبال اروپا گزینه جذابی برای گواردیولا نیست.

گری نویل معتقد است که ارلینگ هالند “سوپرمن” پپ گواردیولا را برای چند سال دیگر در منچسترسیتی نگه خواهد داشت زیرا او یک پروژه هیجان انگیز برای سرمربی کاتالان ها ایجاد کرده است.

او ادامه داد: “پپ گواردیولا می‌توانست منچسترسیتی را ترک کند، اما او ماندن را انتخاب کرد زیرا هیچ پروژه دیگری در کل فوتبال اروپا وجود ندارد که او را جذب کند. من فکر می‌کنم منچستر نمی‌تواند بهترین مکان در جهان برای او نباشد. برای زندگی کردن و من مطمئن هستم که او دوست دارد جای دیگری در اروپا زندگی کند، اما اگر به یک پروژه فوتبال نگاه کند و فکر کند: کجا بروم تا چنین چیزی داشته باشم؟ تیمی مانند منچسترسیتی و اکنون ارلینگ هالند را اضافه کنم، او در هیچ جای دیگری چنین موقعیتی را ندارد.” اگر آنها امسال لیگ قهرمانان اروپا را ببرند، پپ همچنان در منچسترسیتی خواهد ماند زیرا می تواند این پروژه موفق را با هلند ادامه دهد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مدافع سابق یونایتد گفت: “منچسترسیتی سالهاست که فوق العاده بوده است، اما من از تماشای آنها خسته شدم – با احترام – زیرا به نظر می رسید آنها هر هفته همین کار را انجام می دهند. اما این ربات، حیوان، ماشین (ارلینگ هالند) ) – این ابرانسان در خط مقدم خط حمله این تیم به نظر می رسد که هر بازی را کاملاً تغییر می دهد.

هلند از زمانی که در تابستان از بوروسیا دورتموند آمد در فرم فوق العاده ای برای سیتی به سر می برد. ستاره نروژی تنها در 13 بازی 20 گل برای آبی ها به ثمر رسانده است.