عباسیان: بازی استقلال به نمایش هواداران است


سرویس خبر شماره: 1849882
02 آبان 1401 ساعت 17:54 |
2.8K |

4نقطه نظر

ما می خواهیم برای تماشاگران بازی کنیم

وی درباره اینکه استقلالی ها در این هفته به وقت گذرانی حریف اعتراض کردند و آیا امکان دارد هواداران اینطور بازی کنند، گفت: هر تیمی استراتژی خودش را دارد اما استراتژی تیم ما مشخص است و بازی های خوبی را انجام داده ایم. چند هفته گذشته ما همیشه خوب بازی کرده ایم و آقای ساکت الهامی هم فکر می کند باید فوتبال بازی کنیم. امیدوارم این هفته یک بازی خوب و تماشاگران دوستانه داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: انگیزه زیادی دارم. شرایط اینجا بسیار خوب است و احساس می کنم خانه است. امیدوارم در چارچوب فکری خوبی بازی کنیم که نتیجه ای برای تیم ما به همراه داشته باشد.

عباسیان در خصوص بازی این هفته مقابل استقلال گفت: استقلال یکی از قوی ترین تیم های ایران است. بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه شرایط خاص خودش را دارد. این ویترین تیم های دیگر برای خودنمایی بازیکنان و تیم ها است. بچه ها این هفته واقعا خوب تمرین می کنند تا مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشند.

معین عباسیان می گوید تیمش به خوبی برای بازی حساس با استقلال آماده می شود.

عباسیان: بازی استقلال به نمایش هواداران است

وی درباره شرایطش در هوادر گفت: کمی دیر اضافه شدم و یک ماه در تیم نبودم و مدتی طول کشید تا به تیم ملحق شوم. الان اما شرایطم خیلی خوب است و منتظر دستور آقای ساکت هستم و اگر صلاح دید بازی می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، معین عباسیان وینگر چپ هوادار یکی از بازیکنان باتجربه هوادر است که احتمالا یکی از مهره های مورد اعتماد ساکت الهامی در این هفته مقابل استقلال خواهد بود. وی درباره عملکرد تیمشان گفت: خدا را شکر عملکرد ما خیلی بهتر شده و با دو بردی که به دست آوردیم از انتهای جدول جدا شدیم. تیم ما خوب بازی کرد اما نتیجه ای نگرفتیم. بازی پیکان هم خیلی سخت بود و می دانستیم پیکان تیمی بسته است و به دنبال تک امتیازی است. ما در این بازی خوب بودیم و می توانستیم برنده شویم اما یک امتیاز یک امتیاز بود.