عبدالله زاده: با وجود هزینه های رقبا، خودمان را نشان داده ایم


سرویس خبر شماره: 1821372 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 17:37 |
265 |

1نظرات

نکونام جنگیدن را به ما یاد داد

وی با اشاره به فولادسازی ارزشمند در این گروه سخت، گفت: می دانید که در گروه بسیار سختی قرار داشتیم. همه تیم ها به هم نزدیک بودند. تیم های اماراتی و قطری با هزینه های بالایی که می کنند و بازیکنان باکیفیتی که از اروپا و آمریکا به خدمت گرفته اند کار ما را سخت کرده اند، اما ما با تمرکز کامل به اینجا آمدیم و می خواستیم نشان دهیم. ما خوشحالیم که اینجا هستیم.

بازیکن فولاد در پایان با تمجید از نکونام خاطرنشان کرد: باید از سرمربی تیم تشکر کنم که به ما یاد داد چگونه بجنگیم و برای موفقیت تلاش کنیم، همچنین از هواداران مان تشکر می کنم که با دعای خود به ما قدرت دادند تا اینجا موفق شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکن فولاد می گوید برای قدرت نمایی به دنبال پیروزی در بازی فینال مقابل شباب الاهلی است.

عبدالله زاده در این نشست خبری گفت: خدا را شکر در 5 دیدار اخیر نتایج بسیار خوبی داشتیم و زودتر توانستیم جواز صعود به دور بعد را بگیریم. خدا را شکر می کنم که توانستیم دل مردم کشورمان و هواداران خوزستانی را خوشحال کنیم.

عبدالله زاده همچنین با تمجید از حریف، از انگیزه های فولاد برای پیروزی صحبت کرد و اعلام کرد: اعلام کرد شباب الاهلی تیم بسیار باکیفیتی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. فردا با تمرکز کامل و قدرت فوق العاده به زمین می رویم و قصد داریم آخرین بازی خود را در این تورنمنت ببریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد که یکی از اولین تیم های آسیایی بود که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، فردا شب در گام نهایی مقابل شباب الاهلی امارات قرار می گیرد تا صدرنشینی خود را قطعی کند.

احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد که پیش از بازی با نکونام به نشست خبری رفت، گفت: علیرغم هزینه های زیاد تیم های حریف، این خوزستانی ها بودند که بهترین عملکرد را در این گروه داشتند.