عبدالله زاده: برای بردن این بازی سخت جنگیدیم

وی ادامه داد: این جلسه برای ما بسیار مهم بود و بچه ها در طول هفته زحمت کشیدند و توانستیم نقاط ضعف و قوت سپاهان را به خوبی پوشش دهیم. خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی گلزنی کنیم و سه امتیاز را به هواداران بدهیم.

احمد عبدالله زاده می گوید بازیکنان فولاد با فداکاری و جنگندگی توانستند سه امتیاز مقابل سپاهان را کسب کنند.

عبدالله زاده: برای بردن این بازی سخت جنگیدیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد عبدالله زاده پس از پیروزی یک بر صفر فولاد مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی پر جنب و جوش بود و هر دو تیم بازی را خوب شروع کردند و به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

عبدالله زاده با اشاره به حضور هواداران فولاد در ورزشگاه گفت: باید از هوادارانی که از اهواز و این هوای وحشتناک آمدند تشکر کنیم. دستشان را می بوسیم و خدا را شکر می کنیم که باعث خوشحالی آنها شده است. این برد را به همه هواداران اهوازی تقدیم می کنم و به همه بازیکنان خسته نباشید می گویم، جنگیدند و فداکاری کردند تا بتوانیم سه امتیاز را به خوزستانی ها تقدیم کنیم.


سرویس خبر شماره: 1841468
9 سپتامبر 1401 ساعت 11:00 ب.ظ.
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نقاط ضعف و قوت سپاهان را پوشش داده ایم.

عبدالله زاده درباره شرایط سپاهان به عنوان یکی از جدی ترین رقبای فولاد در این فصل گفت: سپاهان چند سالی است که بازیکنان باکیفیت و خوبی جذب می کند و امسال در کنار بازیکنان خارجی و ایرانی تیم قدرتمند و سرزنده ای را تشکیل می دهند اما ما ضعیف هستیم. تیم، ما آنجا نبودیم و بچه ها همه سخت کار کردند و جنگیدند. در نهایت توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی