عبدالله وایسی: جای ستاره استقلال در تیم ملی خالی است!

وی تاکید کرد: بازی با تونس می تواند از نظر تاکتیکی به ما کمک کند. اینکه بگوییم این تیم شبیه انگلیس است درست نیست، اما برای ما مفید است که یک بازی معمولی انجام دهیم و از نظر تاکتیکی جلو برویم و آقای کی روش آخرین خمش را پیدا کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که کمتر از یک هفته به اولین بازی ایران در جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است، عبدالله وایسی درباره فهرست تیم ملی و بازی دوستانه مقابل ایران صحبت کرد.تونس در گفت و گو با رادیو ایران. .

وی درباره اولین بازی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی توضیح داد: انگلیس تیم شناخته شده ای در جهان است و برای قهرمانی در این رقابت ها شرکت کرده است و مثل برخی تیم ها نیست که سه مسابقه در این رقابت ها شرکت کنند. کادر فنی تیم ملی این موضوع را کاملا تشخیص داده و می داند چگونه بازی کند. این بازی بسیار دشوار است، اما من فکر می کنم بازیکنان با اعتماد به نفس بالایی به این بازی نزدیک خواهند شد. اگرچه این اولین بازی است و استرس زا است، این بازی برای انگلیس نیز استرس زا است زیرا آنها فکر می کنند بازی را می برند و اگر 45 دقیقه گل نزنیم استرس آنها بیشتر می شود و زمان بیشتر می گذرد و ما نمی کنیم. گل بزنیم، می‌توانیم به پیروزی نزدیک‌تر شویم. بیایید باشیم امیدوارم اتفاقات بزرگی برای تیم ملی کشورمان و مردم ایران بیفتد.

ویسی در پایان درباره احتمال صعود ایران به دور دوم جام جهانی گفت: به نظر من آنقدر بازیکنان خوب داریم که باید به فکر خروج از گروه باشیم. در حال حاضر 90 درصد بازیکنان ما در اروپا و کشورهای مطرح بازی می کنند و حرف اول را در تیم های خود می زنند. می توانیم در جام جهانی کنار هم باشیم و با عرق ایران و برای پرچم ایران وارد مسابقات شویم تا فوتبال کشور روحیه مردم را بهتر کند و همه دست به دست هم بدهند تا جلو برویم. من واقعا امیدوارم تیم ملی از گروه خود خارج شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853734
24 نوامبر 1401 در 10:36 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تنها محیبی برای حضور در جام جهانی باقی ماند.

وی در خصوص لیست 25 نفره تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی گفت: مربی تیم ملی آقای کی روش است و باید به ایشان و کادر فنی تیم ملی و کسانی که نظر دادند احترام بگذاریم. لیست نهایی، اما به نظر من ضروری نبود. سه بازی چهار دروازه بان با خود خواهیم برد و اگر به مراحل بالاتر صعود کنیم می توانیم با سه دروازه بان وارد مسابقات شویم.

ویسی درباره غیبت شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش و اینکه احتمالاً نفر بیست و ششم لیست صیادمنش خواهد بود، گفت: ممکن است آقای کی روش این کار را انجام دهد. با اینکه بازیکنان زیادی در پست های زاهدی و اللهیار داریم، اما ممکن است آقای کی روش به خاطر یکی از این دو نفر این کار را انجام داده باشد.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی با تونس حضور دارند در جام جهانی و مقابل انگلیس هم بازی خواهند کرد، گفت: به عنوان یک فوتبالیست فکر می کنم آقای کی روش 90 این کار را انجام دهد. -95٪ برای انجام؛ شاید یکی دو تغییر ایجاد شود، اما با توجه به اینکه من هم مربی هستم، احساس می کنم 90 درصد از لیست بازی فردا، فهرستی خواهد بود که در بازی مقابل انگلیس یا حتی همه مسابقات در زمین خواهد بود. .

عبدالله وایسی معتقد است تیم ملی ایران پتانسیل صعود به دور دوم جام جهانی را دارد.

عبدالله وایسی: جای ستاره استقلال در تیم ملی خالی است!

ویسی در ابتدا درباره احتمال مصدومیت بازیکنان در بازی با تونس بیان کرد: قبل از هر تورنمنت حتی در لیگ های کشوری 4 تا 5 روز مانده به مسابقات، همه تیم های دنیا یک بازی عادی و راحت را به ترتیب انجام می دهند. تا از نظر تاکتیکی به شرایط ایده آل خود برسند و با توجه به استرس بازیکنان ممکن است آسیب هایی نیز رخ دهد. ایرادی ندارد و در باشگاه های اروپایی هم دیده ایم که به دلیل استرس احتمال مصدومیت بازیکنان وجود دارد.

وی ادامه داد: فکر می کنم محبی از تیم ملی کنار گذاشته شد. محبی بازیکن بسیار شایسته ای است و اگر فضا داشته باشد می تواند خوب بازی کند و در جام جهانی به ما فضای کافی می دهند چون تیم ها می خواهند مقابل ما پیروز شوند و ما فضای کافی در زمین حریف داریم و محبی می تواند به ما کمک کند. تنها مشکل به نظر من این است که محبی می توانست در لیست نهایی باشد.