عبدالکریم حسن عامل جنگ دو باشگاه معروف!


سرویس خبر شماره: 2052640
14 جولای 1403 ساعت 12:06 |
9.9 هزار |

9نقطه نظر

یک مشتری به خاطر چپ قطری از مشتری دیگر انتقاد می کند

عبدالکریم حسن در سطح قطر بازیکنی استثنایی به حساب می آید و لیگ ستارگان برای بازگرداندن او دندان تیز کرده است.

عبدالکریم حسن عامل جنگ دو باشگاه معروف!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدافع چپ پرسپولیس که در نیم فصل اخیر به جمع سرخ پوشان اضافه شد و با توجه به فیزیک فوق العاده اش، کیفیت بازی و البته روحیه ورزشی اش بسیار مورد توجه هواداران قرار گرفته است. . . برای اینکه بازیکنی از کشوری مثل قطر به لیگ فوتبال ایران برود و اینجا هم موفق شود. این به ندرت اتفاق می افتد زیرا عبدالکریم حسن از لیگ ستارگان اخراج شد، نه به دلیل نقص فنی، بلکه به دلیل مشکلاتی که بین او و فوتبال قطر به وجود آمد.

پس از جام جهانی 2022 و اظهار نظر جنجالی او علیه یک هوادار، مورد خشم حاکمان سلطنتی قطر قرار گرفت و از باشگاه السد قطر نیز اخراج شد. او مدتی در کویت بازی کرد اما با پیوستن به پرسپولیس دوران جدیدی آغاز شد. فوتبالش جایی که باید به سطح قابل قبولی از آمادگی بدنی برسد تا بتواند در فضای سخت لیگ برتر فوتبال ایران به میدان برود.

او که پس از قهرمانی مدتی را در ایران سپری کرده بود، دیرتر از سایر بازیکنان به قطر بازگشت و در آنجا با پیشنهادات جدیدی مواجه شد که می خواست او را به رقابت های لیگ ستارگان بازگرداند. این برای بازیکن برتری مثل عبدالکریم حسن که البته قرارداد یک ساله با پرسپولیس دارد، طبیعی است، اما شاید به خودش تبریک می‌گوید که در لیگی که دوباره در شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس بازی خواهد کرد، به خودش تبریک می‌گوید. این است. در تمام جنبه هایش آشناست

امروز روزنامه الرای قطر که مهمترین منبع رسانه ای ورزشی قطر به شمار می رود در مطلبی اعلام کرد که علاوه بر الوکره که از توافق با عبدالکریم حسن صحبت کرده، باشگاه العربی نیز به این گروه پیوسته است. . تیم هایی که این بازیکن را می خواهند. گزارشی که الرای در این باره نوشته از مذاکرات باشگاه قطری جدید با پرسپولیس حکایت دارد. سوالی که البته از سوی حاکمان پرسپولیس برملا نشد.

2050323

با این حال اساساً ممکن است پرسپولیس ستاره قطری خود را غیرقابل فروش خوانده باشد و البته از طرفی ممکن است با رقابت این دو باشگاه بتواند با کسب رضایتنامه رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. از آن بازیکن پول و در فصل نقل و انتقالات به راحتی به بازارهای داخلی و خارجی حمله می کند.

گزارش الرای جدیدترین شایعات درباره ستاره قطری را بخوانید; الرای با تیتر “دو باشگاه قطری عاشق عبدالکریم شدند” نوشت:

به نظر می رسد بحران جدیدی بین دو باشگاه العربی و الوکره به خاطر عبدالکریم حسن در حال رخ دادن است.

الوکره مذاکرات خود را با مدافع چپ سابق قطر آغاز کرد و این بازیکن اکنون به این باشگاه نزدیک است اما باشگاه العربی نیز مذاکراتی را برای عقد قرارداد با این بازیکن آغاز کرد و حتی هیئتی را به باشگاه پرسپولیس اعزام کرد. این مذاکره باعث عصبانیت الوکره شد.

2050325

صرف نظر از این، رقابت بین الوکره و العربی برای جذب عبدالکریم در فصل نقل و انتقالات تابستانی شدت گرفت که به دلیل رقابت بین باشگاه ها برای قراردادهای جدید بازیکنان و مربیان شدت گرفت.

الرای ورزشی انتظار دارد تا ساعاتی دیگر از سرنوشت عبدالکریم و انتخاب او بین العربی و الوکره مطلع شود. »

مجله اخبار فوتبال داخلی