عبدی: تا 48 ساعت دیگر به نفع باشگاه تصمیم خواهم گرفت

مالک خیبر در مورد عوامل دیگری که بر شکست خیبر تأثیر گذاشت، گفت: اگر به هر یک از عوامل اشاره کنم می تواند عذرخواهی باشد، اما همانطور که گفتم 100 درصد مسئول این موضوع هستم و از هواداران عذرخواهی می کنم. نه مربی، نه بازیکنان، نه مدیرعامل و سایر عوامل مقصر نبودند و هر اتفاقی که افتاد بر عهده من مسعود عبدی است و از آنجا می گویم باید مشکل زمین را برای سال آینده حل کنیم. البته می دانم که مسئولان عزیز استانی و تربیت بدنی به دنبال این هستند که یک اتفاق پایدار در همین راستا رخ دهد. امتیاز میزبانی چیزی است که ما باید از آن استفاده کنیم.

وی در خصوص چالش های وجود تیم در بخش خصوصی گفت: کار بسیار سختی است و فقط عشق به شهر و فوتبال به ما کمک می کند که تحمل کنیم. می دانم که آقای مهندس ناصر (مدیرعامل باشگاه) برای ایجاد یک ساختار حرفه ای در باشگاه تلاش زیادی می کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد. خیلی سخته ولی آرزوی دلمه. اگر فوتبال در ایران تبدیل به یک ورزش درآمدزا شود، قطعا بخش خصوصی با میل بیشتری وارد این عرصه می شود و در آن زمان می توان برای توسعه بیشتر باشگاه در ایران کار بزرگی انجام داد.

1588102

عبدی که در نیم فصل از مسئولان استان لرستان شکایت داشت، گفت: ما انتظار نداشتیم مسئولان به خیبر کمک مالی کنند، اما می‌خواستیم شرایط را تسهیل کنیم تا بتوانیم زیرساخت‌های مناسبی را برای میزبانی مناسب خیبر فراهم کنیم. از روزی که برای میزبانی به مشهد رفتیم تا امروز که من می گویم در هر بازی پیروز شده ایم و فقط یک بازی را مساوی کرده ایم. آن را با تساوی های ما در خانه در نیم فصل اول مقایسه کنید. اگر زمین مناسبی در خرم آباد داشتیم اوضاع فرق می کرد.


سرویس خبر شماره: 1940084
05 ژوئن 1402 ساعت 21:11 |
44.7 هزار |

2نقطه نظر

خیبر متعلق به لرستان است، کمالوند قطعا در ساختار باشگاه باقی می ماند

عبدی درباره اجرای فراز کمالوند در خیبر گفت: در فصل قبل کمتر از نیم فصل در خدمتشان بودیم و فصل جدید را برنامه ریزی کردیم. نتایج تیم نشان می دهد که عملکرد خوبی داشتیم و همانطور که دیدید در یک هفته مانده به پایان بازی تنها سه امتیاز عقب بودیم. این را هم باید در نظر بگیریم که پارسال و امسال تا هفته آخر شجاعانه جنگیدیم و سرنوشت تیم های سقوط کرده را رقم زدیم. از زمان آمدن آقای کمالوند برنامه ریزی کرده ایم و به جز دو بازی مقابل شمس آذر و استقلال ملاثانی نتایج خوبی گرفته ایم و اگر در این دو بازی نتیجه می گرفتیم می توانستیم یکی از دو تیم صعود کننده باشیم. .

1756520

عبدی درباره برنامه خیبر برای صعود در سال آینده گفت: سال آینده نیز سال سختی است و 10-11 تیم برای صعود بسته خواهند شد. ما نمی توانیم هیچ تضمینی بدهیم، اما سعی می کنیم از تجربه خود استفاده کنیم. باشگاه تا 10 روز آینده برنامه ها را اعلام خواهد کرد. وظیفه ما این است که تمام تجربه، زمان و انرژی خود را صرف کنیم تا این تیم برای صعود به رقابت بپردازد و این کار را خواهیم کرد.

وی با تکذیب شایعه جدایی خیبر از استان لرستان گفت: شایعاتی وجود داشت که خیبر می خواهد خرم آباد را ترک کند و در این شهر بازی نمی کند، اما من اینجا می گویم که این تیم باید در خرم آباد تمرین کند و بازی کند. با اینکه در مقطعی به مشهد رفتیم اما الان نتایج نشان می دهد تصمیم درستی گرفته ایم اما امسال همه باید بجنگیم و خواستار برگزاری مسابقات در آنجا باشیم. اما اگر شرایط میزبانی مهیا نشود، باید خارج از خرم آباد بازی کنیم. خیبر متعلق به خرم آباد است و ماهیت این تیم مربوط به خرم آباد و لرستان و ایل بزرگ لر است.

وی درباره اظهارات کمالوند مبنی بر جدایی او از خیبر در پایان فصل گفت. آقای کمالوند فردی محترم و دوست صمیمی و برادر عزیزم هستند و من شبانه روز شاهد زحمات ایشان بودم هرچند راضی نبودند و انتظار ارتقاء داشتند ولی در کنارشان قدردان هستم. او گفت در خیبر به عنوان سرمربی نمی‌مانم اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و تا 48 ساعت آینده تصمیمی می‌گیرم که به نفع باشگاه باشد اما قطعا آقای کمالوند در ساختار ما حضور خواهد داشت. باشگاه.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خیبر خرم آباد با مدیریت فراز کمالوند در رقابت های لیگ آزادگان حضور یافت و با وجود اینکه تا هفته آخر برای کسب مجوز از ابتدا به عنوان یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر مطرح بود. برای حضور در تیم های درجه یک فوتبال ایران، شانس اما در نهایت موفق به صعود نشد.

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر به خبرنگار ما گفت: ما از اول فصل انگیزه بالایی برای صعود داشتیم و تا پایان کار انگیزه خود را از دست ندادیم اما به هر حال شرایط سخت است و تیم های زیادی برای صعود وارد مسابقات می شوند. امسال سومین سالی است که در این زمینه کار می کنیم و امسال احساس کردم نزدیک ترین برنامه را برای رسیدن به هدفمان داریم اما متاسفانه شرایط آنطور که شد پیش نرفت و می توان عوامل مختلفی را در نظر گرفت. درگیر باشید، اما آنچه مهم است این است که ما تشدید نشدیم.

وی در پایان گفت: از مهندس ناصر، آقای کمالوند و همه کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم و از هوادارانی که مشوق ما هستند نیز تشکر ویژه دارم. من خود را یکی از هواداران می دانم و امیدوارم خداوند به من توفیق دهد که شادی را در مردم بزرگ لرستان و نوادگان عزیز لرستان ایجاد کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عبدی درباره عواملی که او را با انگیزه نگه می‌دارد و چشم‌اندازی که برای خیبر در نظر دارد، گفت: من عاشق فوتبال، شهرم و خیبر خرم آباد هستم. از ابتدا با خیبر فوتبال را کشف کردم و به این تیم افتخار می کنم. این کاری است که من می توانم انجام دهم و به هیچ کس دیگری نمی توانم اعتماد کنم. شاید اگر دیگری می توانست این بار را به دوش بکشد، آن را به او تقدیم می کردم. بنابراین وظیفه من این است که این کار را تا آنجا که ممکن است به پیش ببرم. آرزوی قلبی من این است که خیبر به نماد حرفه ای شدن در فوتبال و افتخار لرستانی ها تبدیل شود و به عنوان یک نماد اجتماعی کارکرد خاص خود را برای ایجاد شادی در بین مردم لرستان داشته باشد.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد که خود را مقصر ناکامی این تیم در صعود به لیگ برتر می داند از هواداران عذرخواهی کرده است.

عبدی: تا 48 ساعت دیگر به نفع باشگاه تصمیم خواهم گرفت

وی در ادامه با عذرخواهی از هواداران خیبر گفت: در مجموع احساس دین دارم و از همه هواداران واقعی خیبر خرم آباد، لرستانی های عزیز و دوستداران این تیم عذرخواهی می کنم. امیدوارم عذرخواهی صمیمانه من را بپذیرند و بدانند که چقدر برای این نمایش زحمت کشیدم و به عنوان یک طرفدار چقدر عرق می ریزم. امیدوارم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد. من مسئول مستقیم این ماجرا هستم و از همه عذرخواهی می کنم. امیدوارم خداوند متعال کمک کند و سال آینده اتفاقات خوبی برای فوتبال لرستان بیفتد.

1873892