عبدی: من از رقابت نمی ترسم و می جنگم

شما بازیکنی بودید که با گلزنی در دربی، فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، انتظارات از خود را بالا بردید. اما به نظر می رسد در جایی این مسیر پیشرفت با سرعت مورد انتظار طی نشده است.
همانطور که گفتم به گذشته فکر نمی کنم. یادم می آید روزی که می خواستم در دربی به زمین بروم، همه هو می کردند و می گفتند کی را می خواهند عوض کنند. رفتم گل بزنم در نیمه نهایی همه نگران محرومیت عیسی بودند اما من گل زدم. برای فینال می توانست با گلی که زدم یک اتفاق تاریخی رخ دهد که متاسفانه نشد. من یک گل دیگر در فینال می خواهم و برای خوشحالی هواداران خیلی زود آن را به ثمر خواهم رساند. منتظر گلهای ظریف و تاریخی من باشید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما به نظر می رسد که همه چیز آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نمی رود.
اگر منظورتان نیمکت نشینی است، قطعاً باید من را عصبانی کند. اما ناراحتی من به این معنا نیست که از عملکرد تیمم و هم تیمی هایم ناراحت باشم. به عنوان مثال، من تمام تلاشم را می کنم تا با عملکردم در تمرینات و فرصت هایی که به دست می آورم جایگاهم را به دست بیاورم. من کاملا می دانم که کار سخت است، اما واقعا خوشحالم که تیم مثل همه هواداران نتیجه می گیرد.


سرویس خبر شماره: 1844354
28 سپتامبر 1401 ساعت 07:30
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

منتظر گلهای ظریف و تاریخی باشید

اما عبدی می گوید که این روزها اعتماد به نفس پیدا کرده است تا بازگشت خود را به بهترین شکل اعلام کند. او در گفتگو با خبرنگار ما شرایط روزهای حضورش در پرسپولیس را تداعی می کند.

وضعیت پرسپولیس چگونه است؟ شما رهبر لیگ هستید و انتظارات هواداران تا حد زیادی برآورده شده است.
از نظر تیمی و نتیجه ای قطعا شرایط خوب است و از این شرایط راضی هستیم. فصل را خوب شروع کرده‌ایم و به سمت هدف خود پیش می‌رویم. قطعا در آینده چیزهای بهتری پیش روی ما خواهد بود.

فکر می کنید درگیر این واقعیت نبودید که کار سخت شد و فرصتی را از دست ندادید؟
نه. به هیچ وجه. البته قبول دارم که در پرسپولیس همیشه در اوج فنی خود باشید. اما عملکرد یک بازیکن فقط مدیون او نیست و عوامل زیادی در آن دخیل هستند. من فصل گذشته بدون اینکه پنالتی باشم بهترین گلزن بودم. حتی در جدول آقای گل هم اگر پنالتی ها را نادیده بگیرد (البته قبول دارم که روش گلزنی هم همین است) من خیلی از آقای گل عقب نبودم. با این حال همانطور که گفتم وظیفه من این است که تمام تلاشم را در تمرینات برای رضایت کادرفنی و حضور در تیم و تلاش برای گلزنی انجام دهم و این هدف را دنبال خواهم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جذب یورگن لوکادیا و شیخ دیابات می تواند سایر مهاجمان پرسپولیس به ویژه مهدی عبدی را تحت الشعاع قرار دهد. عبدی که با گل های تاریخی خود در دربی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان، خبر از مهاجمی مطمئن برای قرمزها داد، کم کم از مسیر صعود به سمت اوج مورد انتظار فاصله گرفت و حالا با با جذب دو مهاجم خارجی، به نظر می رسد او کار سخت تری دارد.

مهاجم جوان پرسپولیس مدعی است به زودی هواداران پس از ثبت گل های ویژه اش دوباره نام او را فریاد خواهند زد.

عبدی: من از رقابت نمی ترسم و می جنگم

آیا حضور لوکادیا در ترکیب و تفسیر کار را سخت نمی کرد؟
او بخشی از تیم ما است. من هرگز به خودم فکر نمی کنم. شاید دوست داشتم جای او بودم اما اینطور نیست که وقتی او گل می زند ناراحت می شوم و احساس می کنم اوضاع برایم بدتر شده است. اگر جا باشد سعی می کنم در این زمینه چیزهایی یاد بگیرم. به یاد داشته باشید که از کجا آمده و تحت چه چیزی شکل گرفته است. لیگ هلند قطعا یکی از بهترین آکادمی های فوتبال در اروپا و جهان است. تکنیک فنی و انفرادی قطعا به بهترین شکل آموزش داده می شود و فکر می کنید من چند سال دارم؟ (می خندد) نه، نگران نیستم و تمام تلاشم را می کنم.

یعنی با آمدن شیخ دیاباته این نگرانی بیشتر نمی شود؟
نه، من از رقابت نمی ترسم. این مسابقات در تیم ما به بهترین شکل دنبال می شود. من به حضور در کنار تک تک این بازیکنان افتخار می کنم. ما یک گروه فوق العاده هستیم. آقای پیروانی بخشی از تاریخ این باشگاه است و سال ها بازوبند را در اختیار دارد. آقای گل محمدی هم در دوران بازی و هم الان به عنوان مربی یکی از بهترین ها بوده و هست. بازیکنان بزرگی هم داریم. از این فرصت بهترین استفاده را خواهم کرد تا توانایی هایم را بیش از پیش توسعه دهم و در اختیار تیم باشم.