عجایب انگلیسی با کوله باری از مهارت ها


سرویس خبر شماره: 1854194
28 نوامبر 1401 ساعت 08:50
3.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لوک شاو در مورد این موضوع گفت: “کسی که برای اولین بار از دیدنش شگفت زده شدم جود است. او می تواند همه کارها را در خط میانی انجام دهد. او می تواند توپ را به بهترین شکل حمل کند، می تواند پاس بدهد، او یک مهاجم بازیگوش است.
او بازیکن بزرگی خواهد بود. جود در چند سال گذشته همیشه با حضور در تیم ملی استعداد خود را نشان داده است اما حالا به بلوغ رسیده و تجربه کسب کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدافع چپ منچستریونایتد که تک گل انگلیس را در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا به ثمر رساند، می گوید اگرچه بلینگهام تنها 19 سال دارد و در اولین جام فیفا حضور دارد، اما تمام ویژگی های ممکن را دارد. او آنچه را که برای تبدیل شدن به یک سوپراستار لازم است دارد.

جود بلینگهام 19 ساله در اکتبر این فصل در پیروزی 3-2 مقابل اف سی کلن به جوانترین کاپیتان دورتموند تبدیل شد.
ستاره انگلیسی به زودی اولین تجربه خود در جام جهانی قطر را مقابل تیم ملی کشورمان تجربه خواهد کرد و انگیزه های زیادی برای درخشش در این تورنمنت خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوک شاو، مدافع چپ سه شیرها از کیفیت جود بلینگهام در تمرینات شگفت زده شد و معتقد است که او تمام ویژگی های یک فوتبالیست را دارد.

عجایب انگلیسی با کوله باری از مهارت ها

وقتی به او و قدرتی که دارد نگاه می کنیم، متوجه می شویم که در حال مرد شدن است. بلینگهام در این سن کاپیتان باشگاهش است که نشان می دهد او در زندگی حرفه ای خود قدم های درستی برمی دارد. “