عجیب اما واقعی؛ بارسا 9-0 برد اما حذف شد!

شب گذشته خوانفه سانس، روزنامه نگار ال چیرینگیتو مدعی شد که فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته تیم های بانوان بارسا و سویا را از جام حذفی حذف کند و این خبر دقایقی پیش تایید شد. هر دو تیم از بازیکنان غیرقانونی در لیست خود استفاده کرده بودند.

عجیب اما واقعی: بارسا 9-0 برد اما حذف شد!

سویا نیز به دلیل استفاده از ناگور کالدرون و با وجود برتری 1-0 مقابل ویارئال از جام حذفی کنار گذاشته شد. کالدرون فصل گذشته عضوی از تنریف بود و در آخرین بازی خود در جام حذفی از بازی اخراج شد.

بارسا در مرحله یک هشتم نهایی کوپادیرینا با نتیجه 9-0 اوساسونا را شکست داد اما به دلیل استفاده از گیس فریرا اکنون از این رقابت ها اخراج شده است. گیس فصل گذشته عضو باشگاه مادرید بود و در بازی مقابل اسپورتینگ اخراج شد. طبیعی است که او نباید در ترکیب بارسلونا مقابل اوساسونا بازی می کرد و حالا باشگاه کاتالانی با وجود برتری 9-0 از دور حذف شده است.

در سال 2015 نیز مورد مشابهی برای تیم فوتبال رئال مادرید رخ داد. رافا بنیتز، سرمربی وقت رئال، در بازی مقابل کادیز از دنیس چریشف استفاده کرد. در حالی که او یک سال پیش در آخرین بازی خود در کوپا دل ری با ویارئال سه کارت زرد دریافت کرد. رئال با نتیجه 3-1 کادیز را برد اما از رقابت ها اخراج شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی