عجیب اما واقعی؛ یک تماشاگر سرمربی لیگ برتری را اخراج کرد!

در این تنش علی فیروزی مدیر صنعت نفت راز برکناری رضا پرکاس را فاش کرد. او می گوید: شاید خیلی ها بگویند که شما به آقای پرکاس فرصت دیگری می دادید. ما هم می خواستیم به آن فرصت بدهیم، اما وقتی مردم وارد رختکن می شوند و به سرمربی تیم ضربه می زنند، او اجازه ادامه کار را ندارد.

باشگاه صنعت نفت تلاش زیادی برای جذب مربی جدید دارد و در این زمینه مذاکراتی با شفر سرمربی سابق استقلال و همچنین علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته این تیم داشته است و انتظار می رود که که یکی از این دو در روزهای آینده هدایت صنعت نفت را بر عهده خواهد داشت.

بله شما آن را درست خواندید؛ سرمربی تیم صنعت نفت به دلیل ضرب و شتم تماشاچی از سمت خود برکنار شد. البته لازم به ذکر است که انتخاب رضا پرکاس به عنوان سرمربی تیم صنعت نفت چندان خوشایند هواداران تیم صنعت نفت نبود تا اینکه اعضای هیئت مدیره تصمیم به قطع همکاری با این مربی بگیرند. و می ترسیدند ادامه حضور او با اتفاقات تلخ دیگری همراه باشد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما در روزهای اخیر تصمیم باشگاه صنعت نفت مبنی بر اخراج رضا پرکاس مورد انتقاد قرار گرفته است. خیلی ها می گویند صنعت نفت باید به رضا پرکاس فرصت بیشتری می داد و 6 هفته زمان مناسبی برای ارزیابی یک مربی نیست.