عجیب ترین شرط نقل و انتقالات فوتبال ایران برای پرسپولیس و استقلال



امسال در فصل نقل و انتقالات اتفاق تازه و عجیبی افتاد که در نوع خود جای تحلیل و بررسی فراوان دارد. ماجرا از این قرار است که یکی دو بازیکنی که مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفتند، اعلام کردند که تنها به شرط حضور در لیست ثابت و بازی منظم به این دو تیم می روند!

صرف نظر از اینکه حضور در پرسپولیس و استقلال آرزوی بسیاری از بازیکنان لیگ برتری است، باید پذیرفت که انتخاب ترکیب اصلی بر عهده سرمربی است و حتی اگر مثلا پرسپولیس باز هم این کار را انجام ندهد. این کار را انجام دهید با داشتن سرمربی، نمی دانیم یک بازیکن چگونه به خودش اجازه چنین کاری را می دهد. تیمی که لیگ برتر را برد باید شرط بندی کند. طبیعتا اگر یک مربی بزرگ خارجی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند به هیچ وجه نمی تواند با این شرایط کنار بیاید و شاید اصلا تمایلی به استفاده از بازیکن مورد نظر نداشته باشد.

اگر لژیونر معروفی چنین شرطی را مطرح کند، باز هم می توان به نوعی با آن برخورد کرد، اما در فصل نقل و انتقالات جاری، حتی بازیکنان تیم های انتهای جدولی که ظاهراً توجه پرسپولیس و استقلال را به خود جلب کرده اند. شرط حضور در این دو تیم را مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اما اگر همکاری یاماگا با استقلال به پایان برسد چه می شود/ ستاره سری آ ایتالیا منتظر پاسخ فرانسه است



سرویس داخلی اخبار فوتبال