عجیب ترین قانون: پاداش ممنوع شده است!

در ادامه این قانون تاکید شده است: «پرداخت وجوه خارج از قرارداد با عناوینی مانند پاداش سود یا ترفیع یا مبالغ تشویقی و یا ارائه سایر خدمات اجتماعی با نام و عنوان غیرمجاز در قراردادها ممنوع است. در صورت پرداخت، می توان آن را به عنوان وجوه قرارداد محاسبه کرد.


سرویس خبر شماره: 1939838
ژوئن 04, 1402 در 03:15 ب.ظ
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

راه جلوگیری از کسر مبلغ قرارداد با نوشتن متن;

فدراسیون فوتبال در قانون جدید، پرداخت پاداش یا تشویق را ممنوع اعلام کرده است.

عجیب ترین قانون: پاداش ممنوع شده است!

پاداش برنده شدن (که مبلغ بالایی نیست) در فوتبال یک رسم است و ممکن است در پایان فصل مبلغ قابل توجهی برای بازیکنان نباشد، اما انگیزه آنها را برای پیروزی در مسابقات افزایش می دهد و از طرفی برای مربیان و سایر پرسنل تیم، از جمله کادر پزشکی، رسانه ها، تدارکات و غیره. مهم است.

در سال‌های اخیر، باشگاه‌ها همیشه به اعضای تیم پاداش پرداخت می‌کنند و همچنین ارتقاء (برای رده‌های پایین‌تر) یا جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پرداخت کرده‌اند که انگیزه بازیکنان، مربیان و عوامل تیم را برای یک مسابقه خاص افزایش می‌دهد. ، اما حالا فدراسیون به طرز عجیبی با این مشکل برخورد کرده است!

اینک در بند قانون جدید فدراسیون فوتبال آمده است: «فقط قراردادهای ثبت شده معتبر است و باشگاه‌ها موظف به پرداخت تعهدات مالی به طرف مقابل در رابطه با مواردی هستند که در قرارداد گنجانده و تصریح شده است. اصلاحات ثبت شده در سازمان لیگ فوتبال است.

در این شرایط اگر بازیکنان، مربیان و سایر کادرفنی تیم ها در صورت دریافت پاداش در طول فصل، تمایلی به کسر قراردادشان در پایان فصل نداشته باشند، دریافت پاداش مورد تایید باشگاه یا سرپرست ضروری است. مربی قبل از شروع لیگ و در زمان عقد قرارداد متن قرارداد خود را بیاورند تا دچار مشکل نشوند.

1879593



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ امروز قوانین جدیدی را منتشر کردند که باید توسط باشگاه ها و به ویژه تیم های لیگ برتری و لیگ یک در طول فصل اجرا شود. گاهی اوقات چیزهای عجیب و سوال برانگیز.