عجیب ترین و مهم ترین نقل و انتقالات فوتبالی جهان در راه است/ بمب اتمی منفجر می شود!

اخبار و شایعات در مورد کریستیانو رونالدو هر روز بیشتر می شود و او هر روز با تیم جدیدی در ارتباط است.

شایعه جدایی رونالدو مدت هاست که در رسانه های سراسر جهان منتشر شده است و با وجود اینکه منچستریونایتد به صراحت اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد، سی آر 7 قصد جدایی از شیاطین سرخ را دارد و غیبت او در تمرین روز دوشنبه نشانه دیگری از رفتن او

کریستیانو که با 9 فصل حضور در رئال مادرید و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم به اسطوره ای محبوب در مادرید تبدیل شده است، حالا می تواند در یک اتفاق عجیب، غیرمنتظره و به رقیب دیرینه و دشمن خونی رئال سفر کند. انتقال باور نکردنی ژرژ مندز، مدیر برنامه های این فوق ستاره که به احساسات مشتری خود بسیار توجه دارد، در روزهای اخیر با مدیران چلسی صحبت کرد اما او دوشنبه در سفری غیرمنتظره راهی بارسلونا شد.

بسیاری از فوتبالدوستان در سراسر جهان به ویدئوی حضور مندس در بارسلونا واکنش نشان دادند و این انتقال را در صورت اجرایی شدن بیش از یک بمب نقل و انتقالات خواندند و آن را بمب اتم خواندند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

حال عجیب تر از این هم حضور ژرژ مندز، مدیر برنامه های معروف کریستیانو رونالدو در شهر بارسلونا است که روز دوشنبه وارد این شهر شد و شایعات انتقال کریس به بارسلونا را دامن زد.

جرارد رومرو، روزنامه نگار معروف اسپانیایی با انتشار ویدئویی از ورود خورخه مندز به اسپانیا مدعی شد که این ایجنت معروف به مشتری خود به بارسا پیشنهاد داده است. رومرو در این باره نوشت: مندس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد. خود بازیکن مشتاق بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اسپانیا است اما در حال حاضر ژاوی این بازیکن پرتغالی را قبول نکرده است.

وقتی مشخص شد که فوق ستاره پرتغالی تمایلی به ماندن در منچستریونایتد ندارد، از تیم های مختلفی به عنوان خواهان او نام برد: چلسی، رم، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، ناپولی و … اما یکی از آنها در این میان است. عجیب ترین: بارسلونا!