عدم بازنشستگی؛ پیکه می خواهد به تیم بازگردد

جرارد پیکه مدافع بارسلونا امیدوار است به ترکیب اصلی این تیم بازگردد.

عدم بازنشستگی؛  پیکه می خواهد به تیم بازگردد


او در لالیگا فقط در بازی با کادیز در ترکیب بارسلونا حضور داشت، سپس در بازی با ویکتوریا پلزن در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه اول بازی کرد.
این شرایط برای پیکه ایجاد شد که در پایان فصل گذشته حتی با مصدومیت برای بارسا بازی کرد تا به تیمش کمک کند. این بازیکن آرزوی خداحافظی از دنیای فوتبال را در سر نمی پروراند و در 35 سالگی امیدوار است بتواند با روزهای اوج خود ارتباط برقرار کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844568
29 سپتامبر 1401 @ 11:48 ق.ظ |
524 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکه فصل عجیبی را پشت سر می گذارد. او به ندرت فرصت بازی داشت، اما در عین حال به هیچ وجه به خداحافظی فکر نمی کند.
این مدافع اسپانیایی امیدوار است بتواند به نوعی شرایط را تغییر دهد و وارد ترکیب اصلی ژاوی در زمین شود و مانند سال های اخیر نقش مهمی در رختکن این تیم ایفا کند.
او تلاش زیادی می کند تا حضورش روی نیمکت به امری عادی تبدیل نشود و امیدوار است سرمربی جوان این تیم که همبازی سابق او بوده نیز به این تلاش ها توجه کند.
به نظر می رسد پیکه یکی از بازیکنانی است که تاوان بازسازی و تغییرات اساسی این تیم را خواهد داد و به همین دلیل از شروع فصل جدید تنها دو بازی انجام داده است. آنها در این مدت 6 بازی لالیگا و دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده اند.