عدم حضور پزشک کابینه نفت MIS را بست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان که با تساوی به پایان رسید، تیم فوتبال جنوب ایران اتفاق عجیبی را تجربه کرد! اکثر بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان سرما خوردند و در تمرین امروز حاضر نشدند و تنها 5 بازیکن در محل تمرین حضور داشتند.

تمرین تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم حضور پزشک تعطیل شد!

عدم حضور پزشک کابینه نفت MIS را بست!

از این رو رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان تصمیم گرفته تمرینات تیمش را تعطیل کند. بازیکنانی که امروز به محل تمرین سفر کرده بودند با نظر سرمربی نفت آزاد شدند و تمرین فردا مسجد سلیمانی نیز تعطیل شد.

باید بگویم؛ نفت مسجد سلیمان پس از کسب امتیاز در رفسنجان شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کرد و شاگردان مهاجری باید با انگیزه بهتری مقابل ذوب آهن به میدان بروند اما اکنون به دلیل گسترش سرما وضعیت بازیکنان نامشخص نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی نکته عجیب این ماجرا این است که نفت مسجد سلیمان مدت هاست دکتر ندارد. نفتی ها در زمان سرمربیگری نفراتی مثل مهدی تارتار، مجتبی حسینی، فراز کمالوند و… با مشکل نداشتن پزشک مواجه بودند و حالا این مشکل به رضا مهاجری رسیده است. در شرایطی که اکثر بازیکنان از وضعیت بدنی خوبی برخوردار نیستند، هیچ پزشکی در این تیم وجود ندارد تا بازیکنان را درمان کند.


سرویس خبر شماره: 1849519
30 اکتبر 1401 در 07:17 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

بحران سرد در تیم رضا مهاجری

نداشتن پزشک چیزی است که هیچ یک از تیم های ایرانی به جز نفت مسجد سلیمان با آن مواجه نیستند و به نظر می رسد مسئولان باشگاه باید فکری برای آن کنند.