عذرخواهی طولانی ستاره آلمانی از خانواده اش


سرویس خبر شماره: 1942814
19 ژوئن 1402 ساعت 00:35
2.4K |

0نقطه نظر

دراکسلر: دوست دارم سهم بیشتری در لیگ بنفیکا داشته باشم

جولیان دراکسلر، بازیکن آلمانی در پیامی از هواداران بنفیکا خداحافظی کرد.

عذرخواهی طولانی ستاره آلمانی از خانواده اش

اما چیزی که در مورد اقامت من در لیسبون وجود دارد این است که حتی در آن ماه هایی که برای من ایده آل نبود، باشگاه از من حمایت کرد. فکر می کنم این چیزی است که این باشگاه را خاص می کند، به همین دلیل ما قهرمان لیگ شدیم، به همین دلیل این باشگاه در بالاترین سطح اروپا بازی می کند.
بنفیکا یک خانواده است، شما به عنوان یک بازیکن احساس امنیت می کنید و به خوبی احاطه شده اید. محیطش قشنگه به همین دلیل است که به باشگاه و همه کسانی که آنجا هستند می گویم: برای همه چیز از شما متشکرم، از حمایت شما در شرایط سخت متشکرم.
دراکسلر اکنون با یک سال از قراردادش به پی اس جی باز می گردد. در مجموع، آلمانی 18 بازی برای عقاب انجام داد و 2 گل به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جولیان دراکسلر، وینگر آلمانی در ابتدای فصل گذشته به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به بنفیکا پیوست اما به دلیل مصدومیت های متعدد نتوانست توانایی های خود را نشان دهد. او آخرین بار در ماه فوریه برای بنفیکا مقابل کاسا پیا بازی کرد.
دراکسلر در پیام خداحافظی خود خطاب به هواداران بنفیکا گفت: “در پرتغال عملکرد خوبی خواهم داشت و نشان می دهم که برای جام جهانی آماده هستم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. برنامه قبل از قرضی من مشخص بود. ، انگیزه عالی بود
و حالا؟ با استقبال بسیار گرم مسئولان بنفیکا، تیم و هواداران مواجه شدم. شهر زیبا است، بنابراین ساختار درست بود. اما گاهی متاسفانه همه چیز در فوتبال آنطور که باید پیش نمی رود، یک بار دیگر مشخص شد که چقدر سریع همه چیز تغییر می کند. در مورد من این مصدومیت ها بود که برنامه های ما را خراب کرد. متأسفانه هرگز نتوانستم واقعاً توانایی هایم را نشان دهم. نمی توانستم راه بروم، درد داشتم و در نهایت باید عمل می کردم.
دوست داشتم سهم بیشتری در قهرمانی داشته باشم و تقریباً باید از همه عذرخواهی کنم. باید بگم اذیتم کرد با وجود اینکه ما یک بازیکن حرفه ای با چند سال تجربه هستیم، فقط می خواهیم سالم باشیم، بازی کنیم و در زمین از تیم حمایت کنیم.

1884771