عذرخواهی مکرر ستاره چلسی!

او گفت: “در بازی هایی مانند این مقابل وستهام، فشار بر شما برای پیروزی وجود دارد و کار در آخرین لحظه به طول می انجامد. شما سعی می کنید ذهن خود را از این فشار پاک کنید.” و تمرکز در این شرایط سخت تر شد، طبق معمول سعی کردم ذهنم را از این فشار خالی کنم، اما این بار کارم جواب نداد.

جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی به دلیل هدر دادن پنالتی اش مقابل وستهم عذرخواهی کرد.

جدایی آنتونی رودیگر از چلسی؟ او شخصیت بزرگی است و کمک زیادی به ما کرد. ما لحظات شگفت انگیزی را در اینجا گذرانده ایم، رودیگر دوست خوب من است و هر بار که چلسی را ترک می کند دلش برای تمام عناصر باشگاه تنگ می شود. دلم برای جنونش تنگ شده رودیگر با تمام شوخی هایش مرا خیلی خنداند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821581 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 20:42 |
1,998 |

0نظرات

متاسفم که اینطور در زدنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جورجینیو پس از هدر دادن دو پنالتی حساس با تیم ملی ایتالیا مقابل سوئیس و در نهایت عدم رسیدن به جام جهانی، این هفته با لباس چلسی مقابل وستهام همان پنالتی خود را از دست داد. . حالا جورجینیو ادعا می کند که قبل از زدن پنالتی سعی کرده ذهنش را آرام کند اما این اتفاق نیفتاد.

شما فقط باید در آن لحظه کوتاه یک لحظه شک داشته باشید و اینجاست که اشتباه می کنید. شاید زمان زیادی داشتم که به این فکر کنم که چگونه پنالتی ام را بزنم و از بهم ریختن آن متاسفم و حالم بد است.