عذرخواهی ون دایک و صحبت های بیشتر در مورد نقل و انتقالات کالافیوری – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

ویرجیل فن دایک مسئولیت شکست اخیر هلند را به دوش می کشد، در حالی که لیورپول دوباره به بازیکنی که در یورو 2024 می درخشد لینک شده است.

فان دایک مسئولیت باخت هلند را بر عهده گرفت

فن دایک در روز سه‌شنبه فاصله زیادی با بهترین گل خود داشت و احتمالاً در حداقل یکی از گل‌های اتریش در پیروزی 3-2 مقابل هلند مقصر بود.

کاپیتان لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه خود را به دلیل کسب نتیجه ضعیف مقصر دانست.

ون دایک به خبرنگاران گفت: «ناگفته نماند که اکنون باید مسئولیت را بپذیرم.

ما در 48 ساعت گذشته زیاد صحبت کرده‌ایم و سخنان تند گفته شده است.

«البته این ضروری است، زیرا مطمئناً برخی چیزها اتفاق افتاده است. من احساس می کنم که کمک کرد، اما واقعا وقت آن است که آن را نشان دهم.

«کاملاً منطقی است. من هم روی آن کار خواهم کرد. خودم را هم مقصر می دانم. من دیوانه نیستم، می دانم چه زمانی باید اوضاع را بهبود بخشید. این چیزی است که من روی آن کار می کنم. این مبنایی برای بهتر شدن است.»

6 چیز دیگر امروز: Calafiori مرتبط و حذف ترنت

گلسنکیرشن، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد (R) از انگلیس هنگام تعویض به سمت نیمکت با گرت ساوتگیت سرمربی تیمش در حالی که در جریان بازی گروه C یورو 2024 اروپا بین صربستان و انگلیس در زمین تعویض می شود، دست می دهد. آرنا AufSchalke.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)گلسنکیرشن، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد (R) از انگلیس هنگام تعویض به سمت نیمکت با گرت ساوتگیت سرمربی تیمش در حالی که در جریان بازی گروه C یورو 2024 اروپا بین صربستان و انگلیس در زمین تعویض می شود، دست می دهد. آرنا AufSchalke.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • ریکاردو کالافیوری لیورپول تابستان امسال او را می‌خواهد، اما منابعی در انگلیس و ایتالیا از علاقه هفت باشگاه دیگر به مدافع میانی بولونیا خبر داده‌اند.
  • لیورپول با ادعای هافبک هجومی جوان چلسی تقویت شده است رایان مک آیدو به جای آرسنال ترجیح داد به قرمزها بپیوندد
  • وین رونی از جو گومز برای حل مشکل انگلیس در دفاع چپ حمایت کرده است – کیران تریپیر به اندازه کافی در آنجا پیشنهاد نکرده است.
  • جیمی کاراگر فاش کرد که چگونه یورگن کلوپ پس از تنها بازی خود تحت سرمربیگری لیورپول “شگفت زده” شد.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

2XDNMR7 داروین نونز، بازیکن اروگوئه ای پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش مقابل پاناما در جریان مسابقه فوتبال گروه C کوپا آمریکا در میامی گاردنز، فلوریدا، یکشنبه، 23 ژوئن 2024، جشن می گیرد.2XDNMR7 داروین نونز، بازیکن اروگوئه ای پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش مقابل پاناما در جریان مسابقه فوتبال گروه C کوپا آمریکا در میامی گاردنز، فلوریدا، یکشنبه، 23 ژوئن 2024، جشن می گیرد.

  • داروین نونز در هفتمین بازی متوالی خود برای اروگوئه گلزنی کرد و آنها در کوپا آمریکا (TIA) بولیوی را 5-0 شکست دادند.
  • کانر کودی در مورد اینکه چگونه الکساندر-آرنولد و جردن هندرسون جود بلینگهام را در طول جام جهانی 2022 “نشان مرد” نشان دادند – در حالی که سعی داشتند او را متقاعد کنند که به آن بپیوندد شوخی کرده است (BBC 5 Live Sport)

چت دیگر از جای دیگر

لستر، انگلیس - سه‌شنبه، 28 دسامبر 2021: محمد صلاح از لیورپول، وقتی کایرن دیوزبری هال (L) لسترسیتی پس از دیدار لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین‌المللی فوتبال لستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور، نگاه می‌کند، ناراحت به نظر می‌رسد.  لسترسیتی 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لستر، انگلیس - سه‌شنبه، 28 دسامبر 2021: محمد صلاح از لیورپول، وقتی کایرن دیوزبری هال (L) لسترسیتی پس از دیدار لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین‌المللی فوتبال لستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور، نگاه می‌کند، ناراحت به نظر می‌رسد.  لسترسیتی 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • گزارش ها حاکی از آن است که چلسی در حال مذاکره با لستر در مورد انتقال در تابستان برای هافبک کیرنان دیوزبری هال است – که البته به هیچ وجه مربوط به PSR نیست.تلگراف)
  • مانوئل اوگارته، هافبک دفاعی پاری سن ژرمن در تابستان امسال به شدت توسط منچستریونایتد تحت تعقیب قرار گرفته است، زیرا در گذشته به لیورپول لینک شده بود.ESPN اروگوئه)
  • وستهم مذاکرات خود را برای جذب کایل واکر-پیترز، مدافع ساوتهمپتون آغاز کرده است و امکان تعویض فلین داونز وجود دارد (بی بی سی اسپورت)

آنچه باید بخوانید…

2XCD2CE 2024.06.16 Hamburg Volksparkstadion, UEFA Euro 2024, grupa D, Pilka nozna, Polska - Holandia N/z gol radosc goal CODY GAKPO Foto Mateusz Porzucek PressFocus 2024.06.06 PressFocus 2024.06.06 پرس فوکوس 2024.06.2024 Poollands, گروه فوتبال هامبورگ D. هدف CODY GAKPO اعتبار: Mateusz Porzucek PressFocus2XCD2CE 2024.06.16 Hamburg Volksparkstadion, UEFA Euro 2024, grupa D, Pilka nozna, Polska - Holandia N/z gol radosc goal CODY GAKPO Foto Mateusz Porzucek PressFocus 2024.06.06 PressFocus 2024.06.06 پرس فوکوس 2024.06.2024 Poollands, گروه فوتبال هامبورگ D. هدف CODY GAKPO اعتبار: Mateusz Porzucek PressFocus

جوانا دورکان به تمام بازیکنان لیورپول در یورو تا به امروز پس از پایان مرحله گروهی امتیاز داده است.

آیا با نمرات ما موافقید؟

ویدیوی روز

جیمی وبستر از صعودی بی نظیر لذت برده است و قبل از بازی آخر کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول، آهنگ ون دایک را با کمک هواداران اجرا کرد.

این عالی است!



https://www.thisisanfield.com/2024/06/van-dijk-apology-and-more-calafiori-transfer-talk-latest-liverpool-fc-news/ منبع: