عراق در شرف ساختن و تکرار تاریخ است!


سرویس خبر شماره: 2051465
8 تیر 1403 ساعت 04:24 |
6.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یک گروه با اردن و شانس صعود:

عراقی ها شرایطی مشابه شرایط جام جهانی 1986 را تجربه خواهند کرد.

عراق در شرف ساختن و تکرار تاریخ است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال عراق پس از حضور در جام جهانی 1986 مکزیک، با درخشش مقابل اردن با توجه به گروه نسبتا آسانی که در آن قرار دارد، می تواند بار دیگر حضور در جام جهانی را تجربه کند.

تیم ملی فوتبال عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 1986 مکزیک در گروهی شامل قطر، اردن و لبنان قرار گرفت و به صدر این گروه صعود کرد، لبنان از این رقابت ها کنار رفت و 2 پیروزی متوالی مقابل قطر به دست آورد. و اردن تیم ملی عراق با غلبه بر امارات در ضربات پنالتی و پیروزی مقابل سوریه در مرحله نهایی، برای اولین و آخرین بار جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد و به مرحله حذفی صعود کرد. .

2048433

همگروهی تیم ملی عراق با اردن می تواند برای آنها خاطره انگیز باشد و یادآور آخرین صعود به جام جهانی باشد و با انگیزه زیادی به میدان می روند و با توجه به رقابت تنگاتنگ با اردن هیجان زیادی ایجاد می کنند. . در این گروه

نکته جالب دیگر حضور همزمان کره جنوبی و عراق در جام جهانی 1986 است و این تیم می تواند تاریخ را تکرار کند و با تیم ملی کره جنوبی به جام جهانی 2026 راه یابد و طعم صعود را دوباره بچشد.

تیم های کره جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین و کویت تیم های گروه B این مسابقات هستند و برای راهیابی به جام جهانی 2026 رقابت جذابی را پیش رو خواهند داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی