عرببراقی: این سرمربی می خواست برایش پنالتی بگیرد!

وی درباره اتفاقات این دیدار توضیح داد: پس از ژست او برادرش وارد زمین شد تا با مشت به من ضربه بزند اما نتوانست و کمک داور را زد. من تحت تأثیر این چیزها نیستم.

داور در پاسخ به ادعای عسگری مبنی بر اینکه داور درست صحبت نمی کند، گفت: من وقاری در صحبت با او ندیدم، چه او بخواهد بالا باشد یا پایین یا هر چیز دیگری. ایشان قبل از بازی آمد و در تونل به من گفت بابت رفتارم در بازی دوستانه عذرخواهی کردم و من هم گفتم بله. اگر کاری نکرده بود چرا عذرخواهی کرده بود؟ همه این افراد را می شناسند.


سرویس خبر شماره: 1935298
14 مه 1402 در 09:41 ب.ظ
29.5 هزار |

0نقطه نظر

اگر کاری نکردی چرا عذرخواهی کردی؟

عرببراقی در پایان گفت: گزارش خود را به مسئولان می فرستم. آنها انتظار داشتند که به هر حال پنالتی بزنم، اما من هم از کسی نیستم که تحت تأثیر کسی باشم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

چوکا داور مسابقه و شمس آذر در مورد اتفاقات این دیدار اظهار نظر کردند.

عرببراقی: این سرمربی می خواست برایش پنالتی بگیرد!

اما پس از پایان بازی، جهانگیر عسگری سرمربی چوکا که تیمش را در منطقه سقوط می بیند، اظهاراتی علیه داور بازی کرد و گفت که او با پشت منفی علیه تیمش سوت زده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از دیدارهای لیگ آزادگان این هفته نیمه تمام شد. حمله هواداران چوکا به زمین پس از دریافت گل دوم باعث شد تا امیر عرب براقی داور سرشناس فوتبال ایران با سوت خود همه را روانه رختکن کند.

حالا عرب براقی که این هفته از لیگ برتر به لیگ برتر رفت در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: من یک داور حرفه ای هستم و اصلا به آن افراد فکر نمی کنم که بخواهم وارد زمین شوم و تلافی کردن او انتظاراتی داشت و می خواست با حمله، فشار و تحریک افکار عمومی علیه داور و تیم مقابل امتیاز بگیرد.