عربستان با نتایج باورنکردنی در راه جام جهانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال عربستان در ادامه روند آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی قطر و برگزاری دیدارهای تدارکاتی از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه به مصاف تیم ملی ایسلند رفت.محمد بن زاید ابوظبی.

تیم ملی عربستان که در 5 بازی دوستانه اخیر خود یک پیروزی مقابل مقدونیه شمالی و 4 تساوی مقابل اکوادور، آمریکا، آلبانی و هندوراس کسب کرده است، امروز نیز به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد و با یک گل از سد ایسلند گذشت.

عربستانی ها که در دیدارهای دوستانه اخیر خود در امارات شکست نخورده اند و در سه بازی متوالی یک برد و دو تساوی کسب کرده اند، امروز موفق شدند یک پیروزی دیگر را مقابل حریف اروپایی خود رقم بزنند.

تیم ملی عربستان که بازی بهتری نسبت به ایسلند به نمایش گذاشت، در دقیقه 26 پس از ارسال محمد الباریک از سمت چپ زمین از کنار تیرک دروازه و ضربه سر سعود عبدالحمید گل اول را به ثمر رساند و پیش افتاد. حریف آنها

شاگردان هروه رنار مقابل تیم ملی ایسلند به پیروزی رسیدند.

عربستان با نتایج باورنکردنی در راه جام جهانی

عربستانی ها در دقیقه 1+45 کاپیتان و ستاره خود سلمان الفرج را به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه کتف از دست دادند اما توانستند برتری خود را مقابل ایسلند تا پایان بازی حفظ کنند.

شاگردان هروه رنار که در دیدارهای دوستانه خود موفق بوده و باید دو بازی تدارکاتی دیگر مقابل پاناما و کرواسی برگزار کنند، در گروه C جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم های آرژانتین، لهستان و مکزیک خواهند رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852174
15 نوامبر 1401 در 05:41 ب.ظ
41.1 هزار |

22نقطه نظر