عربستان قبل از جام جهانی شکست خورد و 2 گل نزد!

شاگردان زلاتکو دالیچ در دقیقه 73 دروازه عربستان را باز کردند و توسط آندری کراماریچ گل ابتدایی را به ثمر رساندند، اما داور پس از بررسی ویدیویی و دو دقیقه توقف گل کرواسی را مردود اعلام کرد و بازی 0-0 باقی ماند.

عربستانی ها پس از 7 بازی بدون شکست در رقابت های تدارکاتی که شامل 5 تساوی مقابل اکوادور، آمریکا، آلبانی، هندوراس و پاناما و دو برد مقابل مقدونیه شمالی و ایسلند بود، دیدار با کرواسی را ترک کردند تا با شکست به مصاف جام جهانی بروند.

عربستانی ها از ساعت 15:30 امروز در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی در ورزشگاه امیرفیصل بن فهد ریاض به مصاف تیم ملی کرواسی رفتند.

حملات کرواسی در دقیقه 82 نتیجه داد و آندره کراماریچ پس از دریافت پاس خوب لوکا مودریچ بازیکن تعویضی در سمت چپ محوطه جریمه عربستان، توپ را با ضربه سر به بیرون فرستاد و ضربه دقیقی را در پشت دروازه پیچاند. عربستان یک گل عقب است .

پنج دقیقه بعد از گل کرواسی، ایوان پارسیچ که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود توانست دروازه عربستان را باز کند اما داور باز هم با بررسی ویدیویی آن را مردود اعلام کرد تا پیروزی کرواسی پر گل نباشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال عربستان که پیش از جام جهانی 2022 آمادگی خوبی را پشت سر گذاشته بود و دیدارهای تدارکاتی زیادی را برگزار کرده بود، پس از پایان اردوی امارات و بازگشت به کشورشان، آخرین بازی دوستانه را در ریاض مقابل نایب قهرمان جهان. .

کرواسی در دقیقه 56 توسط مارسلو بروزوویچ یک موقعیت جدی ایجاد کرد که توپ با کمترین اختلاف از روی تیرک دروازه به بیرون رفت و در دقیقه 63 سالم الدوسری یک موقعیت عالی گلزنی را هدر داد و تنها دروازه بان مقابل او قرار داشت. ، توپ را به ثمر رساند. او ضربه ای زد تا بازی بدون گل بماند.

تیم ملی کرواسی که در پنج بازی اخیر خود در لیگ ملت های اروپا در لیگ A اروپا برابر فرانسه تساوی و 4 برد متوالی مقابل دانمارک (2 بار)، فرانسه و اتریش به پیروزی رسیده است، اولین و آخرین بازی دوستانه خود را قبل از فصل 2022 انجام داده است. جام جهانی پیروزی 1-0 مقابل عربستان بود.

شاگردان هروه رنار در آخرین دیدار تدارکاتی خود مغلوب تیم کرواسی شدند.

عربستان قبل از جام جهانی شکست خورد و 2 گل نزد!

شاگردان هروه رنار در نیمه اول عملکرد بهتری نسبت به کروات ها داشتند و موقعیت های خطرناک تری را ایجاد کردند تا اینکه صالح الشهری در دقایق 25 و 38 مراقب بود که می توانستند به گل برسند اما ضربه های این ستاره عربستانی یک بار از بین رفت. از روی دروازه کرواسی با اختلاف کمی دوباره به تیرک دروازه برخورد کرد.

تیم ملی کرواسی در گروه F جام جهانی به مصاف تیم های مراکش، کانادا و بلژیک می رود و شاگردان رنارد در گروه C به مصاف آرژانتین، لهستان و مکزیک می روند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853864
25 نوامبر 1401 @ 5:49 ب.ظ
2.5 هزار |

0نقطه نظر

کروات ها با برد به قطر رفتند.