عزت اللهی و نوراللهی در جمع ستاره های لیگ قهرمانان

در بخش مربوط به نوراللهی آمده است: «شباب الاهلی در مرداد (شهریور) 2021 با جذب مهدی قائدی و احمد نوراللهی به ترتیب از استقلال و پرسپولیس، سنت قدیمی خرید بازیکن ایرانی را از سر گرفت. از بین این دو، نوراللهی به سرعت فرم ایده آل خود را در دبی پیدا کرد. مثل علی کریمی که بهترین بازیکن تاریخ شباب الاهلی بود. او که دو بار با پرسپولیس به فینال آسیا رسیده است، 18 بازی از 20 بازی احتمالی شباب الاهلی را انجام داده است.

در این گزارش از جانگ هیون سو، اتابک شوکوروف، ته هی و مارتین بویل به همراه دو ستاره ایرانی نام برده شده است که “می توانند در بازی تفاوت ایجاد کنند” و از جمله بازیکنان آسیایی هستند که در خارج از کشور به فوتبال ادامه می دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز می شود که بازیکنان ایرانی در دو تیم الغرافه و شباب الاهلی حضور دارند که اکنون مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته اند و جزو خریدهای منتخب این تیم هستند. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان

الغرافه و شباب الاهلی با تیم های فولاد ایران و آحال ترکمنستان همگروه هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1818501 |
18 فروردين 1401 ساعت 12:30 |
390 |

0نظرات

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی را از جمله ستاره های جذب شده معرفی کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با تمجید از عزت اللهی گفت: یکی دیگر از هافبک های ایرانی که در مسیر پر پیچ و خم فوتبال خلیج فارس قرار گرفت سعید عزت اللهی بود و عزت اللهی برخلاف نوراللهی در سن 25 سالگی با حضور در لیگ های مختلف روسیه، دانمارک، بلژیک، اسپانیا به فوتبال آسیا بازگشت. عزت اللهی در ابتدای زندگی اش در قطر مصدوم شد اما دو هفته مانده به لیگ قهرمانان به میادین بازگشت و آماده بازی در تیمش است.