عزیزی: اخراج اسکوچیچ اوج نامردی است


سرویس خبر شماره: 1832566
17 تیر 1401 ساعت 11:52 |
7.4K |

30نقطه نظر

اسطوره ملبورن در خصوص شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی نیز به نکات زیر اشاره کرد و گفت: ما در جام جهانی آینده همان شانسی را داریم که در جام جهانی 2014 و 2018 مقابل تیم هایی مانند آرژانتین، اسپانیا، پرتغال و … و غیره داشتیم. ما حتی این شانس را داشتیم که به جام جهانی 1998 فرانسه راه پیدا کنیم. اما حالا دیگر خبری از تغییر مربی نیست. وقتی تیم ها با ما بازی نمی کنند، شاید مورینیو را بیاورید. وقتی نمی توانی در روز فیفا بازی کنی چه فایده ای دارد و او می خواهد چه کاری برای تیم ملی انجام دهد؟ دلال ها این وسط مشغول هستند. تعجب می کنم که میرشاد مجدی با این عجله وارد این بازی شد. سجادی وزیر ورزش و جوانان فوتبالیست نیست اما ورزشکار است و از او می خواهم در این بازی ها شرکت نکند. من با اسکوچیچ مخالفم، اما قاطعانه می گویم که او بهترین نتایج را با تیم ملی کسب کرد.

خداداد عزیزی به خبر برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی که حاصل جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان است، واکنش نشان داده است.

خداداد عزیزی عزیز در پاسخ به این شبهات می گویند رختکن با اسکوچیچ هماهنگ نیست! او گفت: می دانم که رختکن با اسکوچیچ هماهنگ نیست. این تیم ملی، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و متعلق به همه است. هر بازیکنی که با اسکوچیچ هم خط نیست باید تیم ملی را ترک کند و به خانه برود. اسکوچیچ نفر اول کادر فنی است و همه بازیکنان موظف به همسو شدن با او هستند. ما از چه می ترسیم؟ آیا قرار است جام جهانی را ببریم؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما معمولا اینطور نبودیم و نمی دانم چطور شد که اینطور شدیم. این اوج ناجوانمردی و نادانی است که فرصت نیمکت نشینی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را به مربی ای که بهترین نتایج را از صعود از تیم ملی به جام جهانی کسب کرده است، ندهیم. در فوتبال ایران اتفاقاتی می افتد که در هیچ جای دنیا نمی بینید و کمی عجیب است. به خصوص در فوتبال باشگاهی. متأسفانه چند سالی است که دلالان در فوتبال ایران چمباتمه زده اند و هر کاری می خواهند انجام می دهند و هیچکس جلوی آنها را نمی گیرد. با اتفاقی که الان در تیم ملی می افتد، به نظر من دامنه کار این دلال ها بیشتر شده و به تیم ملی هم رسیده است. دلالان لیگ کاری کرده اند که حقوق ها به 15 میلیارد تومان و آرام آرام به 20 میلیارد تومان افزایش می یابد. سوال من از فوتبالیست ها این است که آیا این لیگ برتر ارزش پرداخت 20 میلیارد تومان به یک بازیکن را دارد؟ یک بازیکن برای انجام 15 بازی برای تیمش باید 20 میلیارد تومان پول بگیرد. یا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می شویم. همه این اتفاقات زیر نظر دلالان و یک سری از مدیران باشگاه های دولتی رخ می دهد.

خداداد عزیزی در خصوص زمزمه های حضور مجدد کارلوس کی روش در تیم ملی؛ گفت: به نظر من دوست داریم عده ای ما را مجبور کنند. برای فردی مانند اسکوچیچ که صحبت نمی کند، ما هر روز یک گزینه را انجام می دهیم. الان تعجب می کنم که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال چطور درباره کارلوس کی روش صحبت می کنند. مربی ای که قراردادش با فدراسیون فوتبال ترکمنچای یا گلستان بود. البته نمیدونم کدومو بگم گویی دوستان فراموش کرده اند که کارلوس کی روش با فوتبالیست ها چگونه برخورد می کند و نه فدراسیون فوتبال را یک فرد می داند و نه وزارت ورزش و جوانان را. من تعجب می کنم که آنها چگونه در مورد کارلوس کی روش صحبت می کنند.