عصبانیت امباپه از تهدیدهای رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه

دو روز پیش، نوئل لوگرا، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه ای تند اعلام کرد که اگر امباپه به حرکت خود ادامه دهد، حقوقی برای حضور در تیم ملی دریافت نخواهد کرد و در صورت قهرمانی، پاداشی دریافت نخواهد کرد. قهرمانی.


سرویس خبر شماره: 1823470 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 15:35 |
2,502 |

1نظرات

گزارش تیم:

این جلسه از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود و حامیان مالی زیادی در آن شرکت داشتند. ناگفته نماند که فدراسیون فوتبال فرانسه از تصمیم امباپه ناراحت است. در نهایت مشخص شد که امباپه به دلیل مشکلات مربوط به حق پخش ویدیویی قصد ندارد در پروژه های تبلیغاتی تیم ملی کشورش شرکت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق روال همیشگی فدراسیون فوتبال فرانسه، دو ماه پیش یکی از نقشه های بازاریابی تیم فرانسوی در تشکیل این تیم ریخته شد. با این حال، اکیپ گزارش داد که کیلیان امباپه در آن حضور نداشت و از حضور در آن خودداری کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر ستاره های فرانسوی بدون مشکل در برنامه حضور داشتند.

به گفته این تیم، امباپه از مصاحبه لوگرا به قدری عصبانی بود که می خواست در واکنش به آن بیانیه ای منتشر کند، اما در نهایت پس از مشورت با وکیل خود منصرف شد.

مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه علیه کیلیان امباپه او را به شدت عصبانی کرده است.

امباپه به ویژه نمی‌داند که چرا لورا از نظر اقتصادی درخواست می‌کند، در حالی که انگیزه او از شرکت نکردن در چنین رویدادهایی پول نیست، بلکه حقوق تصویر است. به گزارش اکیپ، اگر امباپه بالاخره از کار فدراسیون خارج شود، مذاکراتی را با لوگرا برای حل این موضوع آغاز نخواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی